ریموت نور بالا چیست؟

۱۱ بازديد

هنوزم دارن یه سری از همون ریموت های قدیمی برای باز کردن در پارکینگ استفاده میکنن؟! 

آپشن جدیدی که خیلی کاربردی و راحت و دیگه هم نگران گم شدن و جا گذاشتن یا تموم شدن باطری ریموتت نیستی...

همه چیز در باره ی ریموت نوربالا

با ریموت نوربالا خیلی راحت فقط بازدن نور بالای ماشینتون در پارکینگ رو باز کنین. این ریموت نور بالا نصب خیلی راحت و سریعی هم داره و دو تا سیم بیشتر نداره و تنها به وسیله نور بالای ماشین راحت میتونین در برقی پارکینگتون رو باز کنین یا پاز کنین یا استاپ کنین و دیگه هیج نیازی به یه وسیله جداگانه و اضافه ریموت ندارین که بخواین همیشه نگران باشین که همراهتون باشه و تنها با یه نور بالا زدن  سه سوته در پارکینگتون رو باز میکنین هیچ کسم نمیفهمه چه کار کردین! نو بالای بعدی رو بزنین در براتون متوقف میشه و باز همگان حیران میمانند که چه کردید! و نور بالای سوم رو که بزنید در براتون بسته میشه به همین راحتی پس نحوه کارش هم به این شکله که زمان نزدیک شدن به درب پارکینگ و ... فقط کافی هستش اشارتی کوچک به نور بالای ماشینتون کنید تا همه درب های بسته به راحتی بر روی شما گشوده شوند!

·         نصب ریموت نور بالا

نصب این دستگاه ریموت نور بالای دوست داشتنی هم به راحتی و بدون دستکاری و تغییر در سیستم ریموت درب شما هستش و با تنها با خواندن کد ریموت شما مجوز بازکردن درب توسط ماشین دلبندتان ارسال می شه و ماشین های دیگه هم امکان باز کردن درب های شما رو ندارنو هیچ جای نگرانی هم از بابت نیستش.‌‌

·         مزایای ریموت نور بالا

  1. نصب ریموت نور بالا  بر روی تمامی ماشین های ایرانی ، خارجی و موتورسیکلت‌ امکان پذیره
  2. محل نصبش هم در زیر فرمان یا پشت چراغ های جلو ماشین شماس
  3. هیچ نیازی به دستکاری و تغییر در سیم کشی ماشین نداره‌
  4. میشه اون رو در چند گیرنده مختلف مثل خانه، محل کار و ... تعریف کرد
  5. نصب ساده و سریعی داره حتی توسط خودتون و تنها با 2 سیم امکانپذیره
  6. و همچنین یه مدار محافظت شده در برابر اتصالات نادرست سیم ها‌ داره

·         بهترین ریموت نور بالا

برند های مختلف چینی ممکن در بازار دیده باشین ولی در بین همشون ریموت نو بار بالا استیلاک رو پیشنهاد میدیم بهتون چون با ریموت نور بالا استیلاک چندین ریموت رو با  خودتون به راحتی همه جا همرا داشته باشین چون با نصب یه دونه ریموت در بازکن شما می تونین تا چهار تا درب مختلف رو باز کنین و نیازی به باتری هم که نداره دیگه نگران خالی شدن باتری ریموت هم نیستین. تازه استیلاک امکان سفارش عمده و خرید در تعداد بالا داره و پشتیبانی آنلاین و قوی و خوبی هم داره مشاوره ش هم که رایگانه دیگه چی بهتر از این!

 

 

5 تا از برترین فروشگاه های لوازم جانبی خودرو

۶ بازديد


اگر به دنبال خرید بهترین لوازم جانبی های خودرو هستنید و می خواهید بدون اتلاف وقت خرید خود را انجام دهید توصیه می شود از سایت های زیر خرید خود را انجام دهید. این سایت ها بر اساس نظرات خریداران جمع آوری شده و شما می توانید با خیالی راحت با اعتماد کامل خرید کنید.
  1. دیجی کالا
محاله کسی دیجی کالارو نشناسه! این فروشگاه یکی از بزرگترین فروشگاه های ایرانه و همه اجناس از لوازم یدکی خودرو تا لوازم منزل رو میفروشه. در این پان فرم شما ارتباط مستقیمی با فروشنده ندارید و خرید خود را از سایت دیجی کالا انجام می دهید و پیگیری های لازم را نیز از طریق پشتیبانان آن انجام می دهید. در دیجیکالا شما قادر به مشاهده اسم فروشگاه هستید تا بدانید از کدام فروشگاه می خواهید خرید خود را انجام دهید.
  1. اینصب
این فروشگاه نیز از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی در سال 1402 معرفی شد. فروشگاه اینصب در ابتدا به صورت کاملا تخصصی شروع به فروش اقلام و لوازم جانبی خودرو کرد و سپس با گسترش مجموعه اقلام نظارتی و حفاظتی را نیز به مجموعه ی خود اضافه کرد. اینصب یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده و تولید کننده لوازم جانبی خودرو از قبیل دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، ضبط ماشین و ... است.اینصب نیز یکی از فروشگاه هایی است که در دیجی کالا فروشنده است.
  1. مستر یدکی
مستر یدکی نیز از فروشگاه های معروف می باشد. اما به اندازه دو مورد بالا طرفدار ندارد. اما یکی از کامل ترین فروشگاه ها در زمینه فروش انواع لوازم جانبی خودرو می باشد.
  1. ترب
این فروشگاه نسبت به سه فروشگاه قبلی متفاوت تر است. در این فروشگاه شما می توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و فروشندگان این محصول را مشاهده کنید. کارایی این پلت فرم به این صورت است که به مقایسه کردن قیمت های فروشگاه های مختلف می پردازد و شما می توانید با توجه به قیمت ها، از مناسب ترین فروشگاه ها خرید کنید. فقط در این سایت باید حواستان باشد از چه فروشگاهی خریداری می کنید. اقلام لوازم جانبی خودرو در برند های متفرقه در بازار موجود می باشند.
حتی خیلی از فرشگاه ها، پلمپ اجناس را باز می کنند و برخی از اقلام همراه را بر میدارند و به صورت جداگانه می فروشند. بنابراین بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید و حتما قبل آن از کامل بودن پکیج مطمئن شوید.
  1. ایمالز
ایمالز نیز فروشگاهی همانند ترب می باشد که فروشنده های مختلف می توانند در آن اجناس خود را به فروش بگذارند. این فروشگاه نسبت به فروشگاه ترب از اعتبار کمتری برخوردار است اما با این حال در صدر رقیبان فروشگاه لوازم جانبی خودرو قرار دارد. در ایمالز شما می توانید جنس محبوب خود را  جستجو کنید و از میان فروشندگان پیشنهادی خرید خود را به صورت مسقیم از آن فروشنده انجام دهید.

برترین و بهترین فروشگاه لوازم جانبی خودرو

از بهترین فروشگاه های بالا می توان به فروشگاه اینترنتی اینصب اشاره کرد. از خدمات بسیار خوب این فروشگاه می توان به خدمات نصب در محل آن اشاره کرد. شما به محض خرید از این فروشگاه می توانید زمان نصب را نیز هماهنگ کنید و در ساعت و محل مورد نظر، کارشناسان فنی این مجموعه برای شما نصب را انجام میدهند. ایاب و ذهاب و ارسال کالا برای شما به صورت رایگان انجام می شود.

ضبط ماشینت رو به روز کن

۸ بازديد

 

 

 

اگر هنوز ضبط ماشینت رو به روز نکردی تا انتها با ما همراه باش. ضبط ماشین جز اون دسته از لوازم جانبی ماشین هست که خیلی مهمه مخصوصا برای نوجوان ها و جوان ها البته بطور کلی برای همه گروه های سنی چون در واقع این موسیقیه که خیلی مهمه . شما فکر کن در ترافیک گیر افتادی و مجبوری ساعت ها کلاج و ترمز کنی در این شرایط اعصلب خرد کن هیچی مثل یه ضبط ماشین خوب و با کیفیت که باهاش کلی موزیک های خوب گوش بدی نمی تونه برات نجات بخش باشه و حالت رو خوب کنه.

برندهای مختلف ضبط ماشین براساس بازه قیمتی

در اینجا با هم یه سری برند رو براساس بازه قیمتی اونها بررسی میکنیم

ضبط ماشین تا حداکثر 600 هزار تومان

در این بازه قیمت فقط باید برید سراغ ضبط ماشین چینی  اگر بخوایم چند تا برند خوب رو نام ببریم مثلا  پخش کننده خودرو آیمکس مدل JCS-508BT 7Colour/BIG  و پخش کننده خودرو زنوتیک مدل 505

ضبط ماشین با قیمت بین 600 هزار تومان تا 1 میلیون تومان

در این بازه قیمتی باز هم ضبط ماشین های چینی هستن که در بازار ضبط ماشین حرف اول را میزنند

که در بیا اونها مکسیدر به دو دلیل یکی پخش کردن دی وی دی و دیگری خروجی av  هست و از خوب های دیگه میشه
پخش کننده خودرو زنوتیک مدل 509 و پخش کننده خودرو استیلاک مدل 7257  که در بین اینا از همه بهتر استیلاک هستش هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت.

ضبط ماشین با قیمت بین 1 میلیون تومان تا 1.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین های کنود 105 ام  و پایونیر 125 که هر دو خیلی گزینه های خوبی هستن اگر دنبال ضبط ماشین با 6 خروجی هستین کنود 105 ام و اگر تنظیمات صدایی براتون مهم تره پایونیر 125 میتونه براتون گزین خوبی از بین ضبط های ماشین مختلف باشه و از هم بهتر استیلاک هست در این بازه پخش کننده خودرو استیلاک مدل 7258

ضبط ماشین با قیمت بین 1.5 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین سونی آ400 بی تی خیلی خوبه و از رقبا پیشی گرفته بلوتوث و 6 خروجی مولتی کالر و تنظیمات خیلی حرفه ای داره این ضبط ماشین

ضبط ماشین با قیمت بین 2 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین جی وی سی ایکس 368 گزینه مناسبیه که امکانات خوبی داره و از هم بهتر پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A110U

ضبط ماشین با قیمت بین 2.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین کنود بی تی 640 یک هیولای تمام عیاره پشتیبانی از اپ کنود و اکولایزر گرافیکی 13 باندی و بلوتوث و 3 جفت خروجی 4 ولتی و از همه مهم تر اتصال همزمان دو گوشی از طریق بلوتوث میتونه تمامی خواسته هایی که میتونین از یک ضبط ماشین داشته باشین رو براتون براورده کنه

ضبط ماشین با قیمت بین 3 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین کنود مدل x5200   و آر 80 بی تی هستن که با هم رقابت میکنن که اگر با جزییات به اونها نگاه کنیم آر 80 بی تی یه کم بهتر و کامل تره و البته از اون هم بهتر پخش کننده خودرو سونی مدل DSX-A410BT

ضبط ماشین با قیمت بین 4 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین سونی جی اس80 با 4 خروجی 100 واتی و 3 جفت خروجی 5 ولتی، پشتیبانی از اپ و قطعات صوتی پیشرفته حجت رو بر تمامی مدل ضبط ماشین های دیگه تموم کرده

ضبط ماشین با قیمت بین 5 میلیون تومان تا 6.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی ضبط ماشین پایونیر مدل 9650 و 9450 قرار داره که از نظر امکانات تقریبا شبیه به هم هستن 9650 از کارت میکرو اس دی یا همون رم پشتیبانی میکنه ولی 9450 یه پنل برقی داره که خیلی ساختار ظاهرش رو خوشکل میکنه

شما میتونید قابلیتهای زیادی رو در مدل های مختلف ضبط ماشین استیلاک ببینین و ضبط های برند استیلاک رو به همراه تمامی قابلیت ها با قیمتی باور نکردنی با فاکتور معتبر و به راحتی و آنلاین از طریق سایتشون با خیال راحت بخرین.

جلوگیری از افزایش سرقت خودرو ایرانی

۶ بازديد
بر اساس گزارشات و آمار پلیسان سرقت خودرو های صفر، امروزه بسیار افزایش یافته است. خودرو های ایرانی به دلیل نداشتن سیستم امنیتی خوب و مطمئن همیشه مورد سرقت و توجه سارقان قرار گرفته است. اگر شما هم صاحب خودروی صفر هستید بهتر است تا دیر نشده ردیاب خودرو خرید و نصب کنید تا برای همیشه از شر سارقان در امان باشید.
از سیستم های امنیتی خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  • قفل فرمان و پدال
  • دزدگیر ماشین
  • ردیاب خودرو
دزدگیر ماشین و قفل پدال / فرمان از قدیمی ترین سیستم های حفاظتی هستند که همه ی شما با آن آشنایی دارید. غیرفعال کردن دزدگیر ماشین از آسان ترین کار ها برای سارقان می باشد از این جهت خرید و نصب دزدگیر ماشین به تنهایی کافی نیست.
از بهترین و امن ترین سیستم حفاظتی می توان به ردیاب خودرو اشاره کرد. کار اصلی ردیاب خودرو، موقعیت یابی خودرو به صورت لحظه به لحظه است.
انواع ردیاب خودرو
ردیاب خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی در بازار موجود می باشد. نوع سیمی دارای باتری بکاپ از محبوب ترین انواع ردیاب خودرو محسوب می شود. ردیاب خودرو سیمی از دقت بالاتری نسبت به ردیاب خودرو شارژی برخوردار است و از طرفی نیز دارای قابلیت های بسیاری می باشد.
شاید سوالان این باشد که چرا ردیاب سیمی دارای باتری بکاپ از اهمیت بالاتری برخوردار است؟
ردیاب خودرو سیمی اگر دارای باتری بکاپ باشد سارق نمی تواند آن را غیر فعال کند. زیرا سارق با قطع کردن  سیم ردیاب فرض می کند که ردیاب را غیر فعال کرده است. اما اگر ردیاب دارای باتری بکاپ باشد تا 12 ساعت نیز همچنان دستگاه فعال است و به کارایی خود ادامه می دهد.
ردیاب خودرو چی بخرم؟
از بهترین ردیاب های سیمی می توان به ردیاب های برند استیلاک اشاره کرد که تا کنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این برند دارای نمانیده انحصاری در هر شهر است و شما می توانید در شهر خود از خدمات این برند استفاده کنید.
از بهترین نمایندگان برند استیلاک می توان به فروشگاه اینصب اشاره کرد. این فروشگاه اینترنتی محصولات را به سر تا سر ایران ارسال می کند و شما می توانید با خیالی راحت از این مجموعه خرید کنید.
از ردیاب های استیلاک می توان به ردیاب خودرو ST30 و GT06 اشاره کرد.این دو نوع ردیاب دارای قابلیت های شنود، کلید اضطراری و ... می باشند.
 

تمامی نکات دزدگیر ماشین

۹ بازديد





با هم در این مقاله تمامی نکات دزدگیر ماشین رو بررسی میکنیم اینکه یه دزدگیر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشه و شما بعنوان یه خریدار باید به چه نکاتی توجه کنین.

ویژگی های دزدگیر ماشین

مهمم ترین ویژگی که هر دزدگیر ماشینی باید داشته باشه حس گر ضربه هست ینی واکنش به محرک های فیزیکی و اینکه آژیر دزدگیر ماشین ما صداش دربیاد موقع ضربه.

ویژگی بعدی خروجی چشمی هست و به این صورت هست که معمولا یه led  وسط داشبورد ماشین قرار میگیره و یه نور چشمک زن داره که هر حرکتی داخل ماشین انجام بشه به کیت های دزدگیر منتقل میکنه که باعث به صدا دراومدن آژیر میشه.

به قابلیت دیگه که برخی از دزدگیرهای ماشین دارن بالابر شیشه هست و این برای کسایی که معمولا یادشون میره بعد از خاموش کردن ماشین شیشه ها را بالا بدن خیلی خوبه و با این قابلیت فقط با قفل کردن در ماشین، شیشه­های ماشین اتومات بالا میرن.

ویژگی بعدی که خیلی هم مهم هست شاسی در و صندوق پران هست ینی واکنش به باز شدن درب کابین و صندوق عقب که باعث به صدا دراومدن آژیر میشه.

چند نوع دزدگیر ماشین داریم؟

  • دزدگیر ماشین معمولی
  • دزدگیر ماشین سیم کارتی
  • دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیرهای ماشین معمولی فقط حسگر ضربه دارن ینی فقط زمانی که به ماشین ما ضربه وارد بشه صدای دزدگیر ماشین درمیاد.

دزدگیرهای ماشین سیم کارتی وقتی صدای دزدگیر ماشین شما دربیاد شما روی موبایلتون متوجه اون میشید و این ویژگی زمانی که فاصله تون با ماشینتون زیاد باشه خیلی خوبه.

یه نوع دیگه از دزدگیرهای ماشین دزدگیرهای تصویری هستن به این صورته که یه صفحه نمایشگر کوچک دارن این دزدگیرها که هر وقت در ماشین یا صندوق عقب باز بشه روی صفحه نمایش به ما هشدار میده.

تا اینجا متوجه شدیم که ویژگی­های یه دزدگیر خوب چیه و ما چند نوع دزدگیر داریم در ادامه میخوایم بدونیم موقع خرید دزدگیر ماشین باید به چه نکاتی توجه کنیم.

نکات خرید دزدگیر ماشین

اولین نکته خرید دزدگیر ماشین داشتن یه قفل مرکزی هست که البته این نیاز به توجه کردن خاصی نداره چون 99% دزدگیرهای موجود در بازار این قابلیت رو دارن.

نکته دیگه میزان برد دزدگیر ماشین هست که باید موقع خرید حواسمون بهش باشه که به اندازه نیازی که داریم باشه.

نکته دیگه یه سری قابلیت ها و ویژگی­هایی هست که یه سری دزدگیرها دارن قابلیت شیشه بالابر و صندوق پران هست و همچنین قابلیت خاموش کردن ماشین هست و باز هم براساس نیازتون باید حواستون به این قابلیت­ها باشه.

آخرین و مهم ترین نکته هنگام خرید دزدگیر ماشین این هست که خریدتون رو از برندها و فروشگاه­های معتبر انجام بدین و خیلی هم به قیمتش توجه نکنین چون یه دزدگیر خوب میتونه از یه اتفاق خیلی بد ینی خدایی نکرده دزدیده شدن ماشینتون جلوگیری کنه.

برندهای شناخته شده و زیادی الان در بازار در حال فعالیت هستن که از بین اونها از بهترین ها  میشه اسم چیتا، ایزیکار و استیلاک رو آورد و باز از بین اینها هم دزدگیر ماشین استیلاک بیشتر توصیه میشه چون تمام موارد زیر ینی هرچی که لازمه یه برند خوب داشته باشه رو داره

  • دارای کیفیت بالا
  • ارائه محصولات به همراه گارانتی
  • دارای قیمت مناسب
  • پشتیبانی آنلاین و قوی

 پس با خیال راحت دزدگیر ماشین خودتون رو از استیلاک خریداری کنین.

آشنایی با ردیاب خودرو

۱۲ بازديد

 

انواع ردیاب خودرو

ردیاب های خودرو دو نوع شارژی (آهنربایی) و سیمی دارن

که نوع شارژی این ردیاب های خودرو میانگین تا یک هفته شارژ رو نگه میدارن

نوع سیمی این ردیاب ها به این شکل هستند که اگر خدایی نکرده دزدی شد و حتی باطری ماشین شما هم برداشته شد،  یک باطری داخلی دارن که تا 12 ساعت شارژ داره و کار میکنه. 

میتونین دستگاه ردیاب خودرو تون را هر زمان که بهش احتیاجی ندارین و خودرو جای امن و نزدیک در دیدتون هست را خاموش کنین تا در مصرف باطری آن صرفه­جویی کنین

ردیاب خودرو نصب کردین یا نه؟  اگر نه که کلی از بقیه عقبین. بجنبین تا گرونتر نشده شما هم نصب کنین تا هر لحظه و هر کجا از وضعیت خودروتون مطلع باشین و خیال خودتون رو راحت کنین که خودروتون دیگه کاملا ضد سرقت شده.

دوست دارین بدونین اصن ردیاب خودرو چی هست و چطوری عمل میکنه ؟ پس با ما تا پایان مقاله ردیاب خودرو همراه باشین.

همونطور که در شکل بالا میبینین ردیاب خودرو یه دستگاه جی پی اس کوچک هست که که یک سیم کارت و یک رم مموری داخلش میذارین، این میشه ردیاب خودروی شما به همین سادگی و فقط کافیه یه نرم افزار هم داخل گوشیتون نصب کنین تا بتونین آنلاین و در لحظه ببینین که خودروتون کجاس
و یا حتی میتونی از طریق این نرم افزار ببینین که در گذشته مثلا 1 روز قبل یا 10 روز قبل کجاها رفته این دستگاه ردیاب خودرو.

ردیاب خودرو امکان شنود داره

دستگاه ردیاب خودرو میکروفون داره و با سیم کارتی که داخلش قرار دادین به شما امکان شنود میده میتونین باهاش تماس بگیرین و اونجایی که خودرو هست رو شنود کنین

و تمامی این امکانات برای شما از هر فاصله ای که با خودروی خودتون داشته باشین و از هر جای ایران که باشین امکانپذیر هست و میتونین به راحتی این دستگاه ردیاب خودرو رو مدیریت کنین.

اندازه دستگاه ردیاب خودرو

دستگاه های ردیاب خودرو اندازه های بسیار کوچکی دارن معمولا اندازه یک آبنبات نعنایی کاکل هستن    

امکانات یک ردیاب خودرو خوب

در ادامه یه لیستی از امکانات و ویژگی­های یک ردیاب خودروی خوب رو براتون گذاشتیم، موقع خرید حتما به این موارد دقت کنین

  • دقت مکان­یابی خوب
  • ارسال نوتیفیکیشن روشن شدن ماشین
  • هشدار حرکت خودرو
  • هشدار خروج از محدوده مکانی مشخص شده
  • هشدار سرعت غیرمجاز
  • هشدار ترمزهای ناگهانی
  • مشاهده سرعت لحظه­ای

بهترین برندهای ردیاب خودرو

در آخر هم براتون یه لیست از بهترین و معتبرترین برندهای ردیاب خودرو رو آوردیم تا با خیال راحت خرید خودتون رو انجام بدین.

همه 4 برندی که در پایین آورده شده خوب و قابل اطمینان هستن. وایزر از همه قدیمی­تر هست و به همین خاطر هم قیمت­هاش بالاتره ولی استیلاک هم کیفیتی در سطح وایزر داره و هم قیمت­های مناسب­تری داره حتی در خیلی از موارد از دستگاه مشابه خود در برند وایزر برتری سخت افزاری داره ولی با قیمت پایین­تر.

  • وایزر
  • استیلاک
  • زنوتیک
  • نورون