ردیاب آهنربایی چیست؟

۳ بازديد

ردیاب ماشین در اندازه ها و طرح های مختلف در خودروهای سبک و سنگین قابل نصب است. از ردیاب های مغناطیسی می توان برای افزایش امنیت، ردیابی، نظارت و همچنین دریافت گزارش استفاده کرد.ردیاب سیمی و ماهواره ای در ردیاب های آهنربایی که به آن ها ردیاب های مغناطیسی نیز گفته می شود، می توانید به کمک GPS ردیابی آفلاین داشته باشید. ردیاب آهنربایی خودرو دارای بدنه ای مقاوم در برابر انواع تغییرات آب و هوایی، گرما و سرمای شدید و رطوبت می باشد. این ردیاب قابلیت ثبت سرعت و همچنین داشتن جهت حرکت و ذخیره اطلاعات را دارد. استفاده از آشکارسازهای مغناطیسی برای ردیابی وسایل نقلیه سبک، سنگین، آتش نشانی، آمبولانس و نظامی استفاده می شود و همچنین در مواردی که ماشین یا وسیله نقلیه ای در پارکینگ دارید، می تواند موثرتر باشد..

چرا ردیاب خودرو اینقدر برای خودرو مهم است؟

شاید از یکی از دوستان یا آشنایان شنیده باشید که با وجود قفل کردن فرمان یا قفل پدال و حتی نصب دزدگیر، خودروی آنها به سرقت رفته است؟ دلیلش هم این است که این لوازم فقط زمان سرقت را به تاخیر می اندازند اما مانعی برای جلوگیری از سرقت خودرو نیستند. پس در هر صورت امکان سرقت خودرو وجود دارد و بهتر است با نصب ردیاب خودرو از موقعیت مکانی خودرو خود مطلع شوید.

چرا ردیاب مغناطیسی خودرو یکی از پرفروش ترین ردیاب های خودرو در جهان است؟

ردیاب‌های قابل نصب خودرو به یک نصاب نیاز دارند تا ردیاب را سیم‌کشی کرده و آن را به باتری خودرو وصل کند. پس اگر باتری خودرو خارج شود و یا برق خودرو از کار بیفتد، مطمئنا ردیاب از کار می افتد. اگر ردیاب مغناطیسی خودرو به دلیل وجود باتری داخلی بدون نیاز به برق از باتری خودرو کار کند، شارژ را برای مدت زمان مشخصی حفظ می کند. به همین دلیل به عنوان بهترین ردیاب خودرو در جهان شناخته می شود و تقاضا برای خرید این دستگاه روز به روز در حال افزایش است.

 

مزایای استفاده از دستگاه ردیاب مغناطیسی

 

کاملا قابل حمل است و می توانید آن را در ماشین، کوله پشتی، چمدان و حتی حمل و نقل قرار دهید.

بهترین ابزار برای ردیابی آنلاین خودرو و محموله

دارای باتری داخلی است و قابلیت نگهداری شارژ را برای مدتی دارد و پس از اتمام شارژ می توانید شارژ کنید. ردیاب دوباره .

به دلیل آنتن داخلی، دقت ردیابی آن بالاست.

قدرت مغناطیسی بالای دستگاه باعث می شود که اگر آن را زیر ماشین قرار دهید، حتی اگر ماشین تکان بخورد و روی دست اندازها بیفتد، ردیاب حرکت نمی کند .

ردیاب آهنربایی خودرو با نصب آسان

ردیاب های مغناطیسی با کمک آهنربا در بدنه خود می توانند به هر قسمتی از خودرو که دارای قسمت فلزی باشد وصل شود. یک سطح صاف استیک برای اتصال این ردیاب توصیه می شود آن را در جایی نصب کنید که قابل رویت نباشد و هیچکس به راحتی آن را پیدا نکند. به عنوان مثال می توان قطعاتی مانند زیر سپر جلوی خودرو، پشت گلگیر، زیر صندلی ها یا زیر خودرو را وصل کرد.

مراحل راه اندازی ردیاب آهنربایی خودرو

 

تهیه سیم کارت با GPS

فعال کردن سیم کارت

قرار دادن سیم کارت در داخل دستگاه ردیاب

شماره های پشتیبانی را وارد کنید یا SOS

ردیاب مغناطیسی با تنوع کاربر

کاربردهای این ردیاب که با سرعت و دقت بالا و نصب آسان آن ردیابی می شود، استفاده از آن را بیش از پیش کرده است. علاوه بر خودروهای شخصی یا وسایل نقلیه سنگین، ردیاب مغناطیسی می تواند در کانتینرهای حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی، دوچرخه، تراکتور، نظامی، موتورسیکلت و خودروهای اجاره ای باشد. آشکارسازهای مغناطیسی را می توان در همه مواردی که قرار است وسایل با ارزش و احتمال سرقت آنها را کنترل و ردیابی کند، حتی اگر فلزی باشند استفاده کرد.

باتری برای ردیاب آهنربایی خودرو

بزرگترین تفاوت بین ردیاب های مغناطیسی و سایر ردیاب ها در میزان نگه داشتن شارژ در باتری ها است. باتری داخلی در این ردیاب ها نیازی به اتصال به برق خودرو ندارد. باتری بسته به اینکه آفلاین یا آنلاین کار می کند از 4 روز تا 4 ماه شارژ نگه می دارد.

با کمک GPS در ردیاب آهنربایی خودرو، زمانی که سرعت خودرو از حد معینی فراتر رفت، هشدار به تعریف شده ارسال می شود. عدد. to be همچنین زمانی که ردیاب ارتباطی با سرور نداشته باشد و ارتباط آن قطع شده باشد یا مکان آن مشخص نباشد، اعلان سرقت برای صاحب ردیاب ارسال می شود. در ردیاب مغناطیسی مانند سایر ردیاب ها به کمک GPS اطلاعات دقیقی از ماهواره ها و موقعیت جغرافیایی ارسال می شود. اگر نمی‌خواهید به صورت آنلاین مکان یابی کنید، می‌توانید اطلاعاتی درباره برخی مکان‌ها به صورت آفلاین داشته باشید.

سخن آخر

در نهایت برای خرید باید یک کارشناس و مشاور مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ردیاب های آهن ربایی با وجود مزایایی که دارند اما نمیتوانند مانند ردیاب های سیمی قابل اعتماد باشند.

با مشاوران ما در فروشگاه اینترنتی استیلاک در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.