بهترین ردیاب حیوانات خانگی

۱۱ بازديد
امروزه بسیاری از افراد دارای حیوان خانگی می باشند. اگر دارای حیوان خانگی باشید متوجه وابستگی افراد به حیوان خود خواهید شد. افرادی که دارای حیوان خانگی هستند عموما از بابت گم شدن حیوان خانگی نگرانی دارند. چراکه به حیوان خانگی خود وابسته هستند. به همین علت پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن حیوان خانگی، ردیاب شخصی تهیه کنید. در ادامه قصد داریم به بررسی ردیاب حیوانات و کاربرد های آن بپردازیم.

 
ردیاب حیوانات
ردیاب حیوانات امروزه دارای مدل های متفاوتی می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن را انتخاب کنید. به همین علت امکانات مدل های مختلف آن باهم تفاوت دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی امکانات جالب و کاربردی ردیاب حیوانات بپردازیم تا با کاربرد های این ردیاب آشنا شویم.
 
کاربرد های ردیاب حیوانات
ردیاب حیوانات دارای کاربرد های زیادی است اما باید به این نکته توجه کنید که برخی از ردیاب ها امکانات کمتری دارند و به همین علت کاربرد کمتری نیز دارند. مهم ترین کاربرد ردیاب حیوانات زمانی است که حیوان خانگی شما گم می شود و هیچ خبری از آن ندارید. در این موقعیت ردیاب می تواند بسیار مفید باشد. در ادامه به بررسی مهم ترین کاربرد های ردیاب حیوانات می پردازیم.
 
ردیابی موقعیت مکانی حیوان
مهم ترین و اصلی ترین کاربرد جی پی اس حیوانات، ردیابی موقعیت مکانی است. با استفاده از ردیاب می توانید در هر لحظه از موقعیت حیوان خانگی خود آگاه شوید. ردیاب حیوانات یا همان ردیاب شخصی عموما دارای یک اپلیکیشن می باشد که از طریق این برنامه امکان ردیابی حیوان وجود دارد.
 
برقراری تماس با کلید SOS
روی ردیاب ها یک کلید اضطراری وجود دارد که با فشرده شدن این کلید تماس برقرار می شود. توجه کنید که لازم است از قبل چند شماره تلفن روی ردیاب تعریف کنید تا با فشرده شدن کلید SOS با شماره تلفن های تعریف شده تماس گرفته شود. در واقع درصورتی که شخصی حیوان خانگی شما را پیدا کند می تواند از طریق با شما تماس بر قرار کند. لازم است به این موضوع توجه کنید که تمامی ردیاب های شخصی دارای کلید  SOSنیستند و امکان برقراری تماس را فراهم نمی کنند.
 
برقراری مکالمه دو طرفه
امکان دیگری که ردیاب در اختیار شما قرار می دهد، امکان برقراری مکالمه دو طرفه می باشد. شما می توانید با سیمکارت داخل ردیاب تماس بگیرید و صحبت کنید و صدا های اطراف ردیاب را نیز بشنوید. درواقع می توانید با افرادی که اطراف حیوان خانگی شما هستند مکالمه برقرار کنید. البته لازم به ذکر است که این قابلیت هم تمامی ردیاب ها ندارند.
 
شنود
شنود یکی از جذاب ترین قابلیت های ردیاب می باشد که بسیار کاربردی است. شما می توانید صداهای اطراف ردیاب را شنود کنید و از محیط اطراف حیوان خانگی خود آگاه شوید. قابلیت شنود نیز در تمامی ردیاب ها وجود ندارد. لازم است در هنگام خرید از شنود داشتن ردیاب مطمئن شوید.
 
تعیین محدودیت صدا
برخی از ردیاب حیوانات پیشرفته تر دارای امکان تعیین محدوده صدا می باشند. درواقع شما می توانید ردیاب را تنظیم که اگر صدا از میزان مشخصی بالاتر رفت با شما تماس برقرار شود و شما از این موضوع آگاه شوید. این قابلیت یکی از جالب ترین قابلیت ها می باشد. به طور مثال زمانی که سگ یا حیوان خانگی شما احساس نارضایتی کند و صدای آن از میزان مشخص شده بالاتر برود، شما از این موضوع آگاه می شوید.
 
نکات خرید ردیاب حیوانات
دقت ردیابی : مهم ترین موضوعی که در هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید، دقت ردیابی می باشد. ممکن است ردیابی با امکانات پیشرفته و فوق العاده خریداری کنید اما دقت ردیابی آن کم باشد. در این صورت امکان ردیابی دقیق وجود نخواهد داشت. پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.
امکانات : موضوع بعدی که باید به آن توجه شود، امکانات ردیاب می باشد. بهتر است ردیابی خریداری کنید که امکانات و قابلیت هایی که در بالاتر ذکر کردیم را داشته باشد. درواقع ردیاب های پیشرفته تر دارای امکانات زیادی هستند. پس سعی کنید به سراغ ردیاب های حرفه ای و پیشرفته بروید.
پشتیبانی : پشتیبانی یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. بعد از خرید ردیاب، پشتیبانی می تواند به تمامی سوالات شما پاسخ دهد و شما را راهنمایی کند. در صورتی که ردیاب دارای پشتیبانی پاسخگو و قوی نباشد، بعد از خرید با هرگونه مشکلی مواجه شوید، راهنمایی نخواهید داشت. پس حتما از پاسخگو بودن پشتیبانی مطمئن شوید.
بهترین ردیاب حیوانات
برای خرید بهترین ردیاب حیوانات لازم است به سراغ ردیابی برویم که از امکانات زیادی برخوردار باشد. ردیاب Qbit استیلاک، ردیابی شخصی می باشد که برای کودکان، سالمندان و حیوانات مناسب است. این ردیاب دارای تمامی امکاناتی می باشد که در بالاتر ذکر کردیم. مهم ترین موضوع پشتیبانی قوی و پاسخگوی این  ردیاب است که به تمامی سوالات شما پاسخ خواهد داد و شما را به طور کامل راهنمایی می کند. در صورتی که برای خرید هر نوع ردیاب نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به طورکامل شمارا راهنمایی کنند.

کوچکترین ردیاب شخصی هوشمند

۱۳ بازديد
کدام یکی از مشکلات زیر را در زندگی تجربه کرده اید؟ اگر حتی یکی از این مشکلات را تجربه کرده اید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا مشکلتان را برای همیشه بر طرف کنیم.
  • امروزه خیلی از پدران و مادران به دلیل شاغل بودن، زمان وقت گذراندن با فرزندان خود را ندارند و اکثر اوقات کودکانشان به تنهایی به کلاس و یا مدرسه می روند و این موضوع همیشه باعث نگرانی و استرس آن ها می شود.
  • خیلی از افرادی که بیماری سندروم داون، نابینایی و یا به طور کلی به هر دلیلی ناتوان هستند، نمی توانند به تنهایی منزل را ترک کنند و همیشه باید شخصی در کنار آن ها باشد تا از آن ها مراقبت کند که این موضوع کمی اذیت کننده می باشد.
  • افرادی که از پدر و مادران سالمند خود مراقبت می کنند نمی توانند آن ها را به مدت طولانی در خانه تنها گذارند و به دلیل بیماری آلزایمر آن ها قادر به تنهایی بیرون رفتن نیستند.
  • شاید در خیابان ها شاهد دیدن حیوانات خانگی که گم شده اند، بوده اید. اشخاصی که صاحب حیوانات خانگی هستند همیشه خطر گم شدن حیوانات شان آن ها را تهدید می کند .
برای حل هر یک از مشکلات بالا، به جای هزینه های گران برای پرستار و … می توانید تنها با خرید یک ردیاب شخصی تمامی مشکلات خود را حل و برطرف کنید.



خرید کوچکترین ردیاب شخصی در ایران

ردیاب دستگاهی بسیار کوچک برای ردیابی آنلاین و لحظه ای می باشد. با ردیاب شما می توانید به صورت آنلاین از موقعیت فرد یا شی مورد نظر با خبر باشید. وظیفه اصلی ردیاب، ردیابی موقعیت می باشد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ردیاب ها دارای قابلیت های دیگر نیز می باشند. یکی از موضوعاتی که هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید بحث اپلیکیشن آن می باشد که از چه قابلیت هایی پشتیبانی می کند.همچنین یکی از موضوعات مهم دیگر این است که هر چه ردیاب کوچکتر باشد باتری آن نیز کوچکتر می شود و مدت زمان نگه داری شارژ آن کاهش می یابد.
یکی از بهترین و کوچکترین ردیاب در ایران که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ردیاب شخصی از برند استیلاک می باشد. سایز ردیاب استیلاک کوچک است (تا حدی که میزان نگه داری شارژ آن کاهش نیابد) و در حالت عادی تا سه روز احتیاجی به شاژ کردن ندارد. این ردیاب علاوه بر موقعیت یابی آنلاین دارای قابلیت های زیر نیز می باشد:

دارای سایز کوچک

جی پی اس شخصی استیلاک دارای سایز بسیار کوچکی می باشد و شما می توانید به راحتی آن را در کیف و یا جیب شخص مورد نظر جایگذاری کنید.

دارای قابلیت شنود

جی پی اس شخصی Qbit، دارای قابلیت شنود می باشد و با جایگذاری آن در کیف و یا جیب می توانید از صداهای اطراف شخص مورد نظر با خبر شوید. این قابلیت به شما کمک می کند تا در لحظه از شرایط و گفتگو های فردی که ردیاب را برای او جایگذاری کرده اید باخبر شوید.

دارای کلید SOS

کلید اضطراری از قابلیت های پر کاربرد ردیاب استیلاک می باشد. این قابلیت به کودک ، اشخاص ناتوان و … این امکان را می دهد تا در زمان های ضروری و اضطراری با فشردن این دکمه با نزدیکان خود تماس بگیرند و. آن ها را از موقعیت خود با خبر و آگاه سازند. البته لازم به ذکر است از قبل شماره تلفن های نزدیکان خود را در حافظه اپلیکیشن ذخیره نمایید.

تعریف محدوده جغرافیایی

شما می توانید از طریق اپلیکیشن ردیاب، محدوده جغرافیایی برای شخص مورد نظر تعریف کنید تا هنگامی که شخص از آن محدوده خارج می شود به شما هشدارد داده شود. این قابلیت برای افرادی که دارای بیماری آلزایمر می باشند، کاربردی است.

 اپلیکیشن فارسی

اپلیکیشن جی پی اس شخصی اسیتلاک به زبان فارسی در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است. شما می توانید برنامه ردیاب را از گوگل پلی و پلی استور به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.تمامی قابلیت های بالا را شما می توانید از طریق اپلیکیشن تعریف کنید.

خرید کوچکترین ردیاب در ایران

یکی از موضوعاتی که هنگام خرید ردیاب باید به آن توجه کنید بحث سرور و پشتیبانی می باشد. با توجه به قطعی اینترنت و تحریم ها علیه کشور ایران، بهتر است سرور اپلیکیشن داخل ایران باشد. همچنین پشتیبانی آنلاین از نقات قوت یک ردیاب است.ردیاب ستیلاک دارای پشتیبانی آنلاین و پاسخگو می باشد و سرور آن داخل ایران است و تا کنون هیچ قطعی در اپلیکیشن نداشته است.

9 عامل موثر در قیمت پخش خودرو

۱۰ بازديد

همان طور که در بالاتر گفتیم، عوامل متعددی در قیمت ضبط ماشین تاثیر گذار است که دراینجا به تعدادی از آن ها اشاره کردیم. البته توجه کنید که با توجه به تنوع بالای ضبط ها در بازار، امکان بررسی تمامی امکانات و ویژگی ها وجود ندارد و ما در اینجا به چند مورد از مهم ترین ویژگی های ضبط خودرو اشاره می کنیم. در ادامه عوامل موثر در قیمت پخش خودرو را باهم بررسی می کنیم.

بررسی 9 عامل موثر در قیمت پخش خودرو

در این مقاله قصد داریم 9 عاملی که باعث افزایش قیمت ضبط می شود را به شما عزیزان توضیح دهیم. 

1.قابلیت بلوتوث پخش خودرو

قابلیت بلوتوث از جمله قابلیت های کاربردی و مهم برای خریداران ضبط خودرو می باشد. ضبطی که دارای این قابلیت نباشد، مسلما نسبت به ضبطی با این قابلیت ارزان تر است. اگر این قابلیت برای شما اهمیتی ندارد می توانید برای سراغ ضبط هایی بروید که ان قابلیت را ندارند و هزینه کمتری پرداخت کنید.

2.پورت های ورودی ضبط ماشین

ضبط های خودرو دارای پورت های مختلفی می باشند. از انواع پورت های ورودی ضبط خودرو می توان به پورت AUX، USB و MICRO SD یا  SD اشاره کرد. از طریق پورت AUX می توانید تلفن همراه خود را به ضبط متصل کنید اما برای این کار نیاز به یک کابل AUX دارید. از پورت ورودی USB می توانید برای اتصال فلش استفاده کنید. البته برخی از ضبط های خودرو دارای دو پورت USB می باشند که یکی از آن ها مخصوص اتصال فلش و دیگری مخصوص شارژ کردن تلفن همراه می باشد. ضبط های خودرویی که دارای دو پورت USB هستند نسبتا قیمت بالاتری دارند.

3.نوع آی سی ضبط

آی سی یکی از اصلی ترین بخش های ضبط می باشد که قادر به دریافت و تولید فرکانس های صدا می باشد. برخی از ضبط های خودرو از نوع آی سی بزرگ مدل 7388 می باشند که این گونه ضبط نسبت به سایر ضبط های آی سی کوچک، کیفیت صدای بهتری دارند. درواقع نوع آی سی در کیفیت صدای تولید شده موثر است. ضبط های خودرویی که از نوع آی سی بزرگ می باشند قیمت بالاتری دارند. 

4. خروجی RCA پخش ماشین

خروجی RCA برای انتقال صدا به دستگاه های دیگر استفاده می شود. شما می توانید از این طریق ضبط را به آمپلی فایر متصل کنید تا کیفیت صدای بهتری تولید شود. هم چنین برای نصب سیستم حرفه ای به این خروجی نیاز دارید. ضبط هایی که دارای خروجی RCA هستند، امکان اتصال به سابووفر را فراهم می کنند. این خروجی نیز از عوامل موثر در قیمت پخش خودرو می باشد.

5.نوع هیت سینک ضبط

هیت سینک نوعی مبدل حرارتی است که قادر به کنترل حرارت تولیدی از قطعات الکترونیکی است. هیت سینک حرارت را جذب کرده و در اطراف پخش می کند. درواقع این قطعه سبب می گردد تا دستگاه طول عمر بیشتری داشته باشد و دیرتر خراب شود. هرچه هیت سینک بزرگتر باشد عمل گرماگیری بهتر انجام می گردد. این موضوع نیز در قیمت ضبط ماشین بی تاثیر نیست.

6.نوع نمایشگر

نمایشگر از جمله مهم ترین عوامل در قیمت ضبط خودرو می باشد. ضبط های خودرو از لحاظ اندازه به 2 سایز 1DIN و 2DIN تقسیم می شوند. ضبط های لمسی از نوع 2DIN هستند و دوبرابر ضبط های 1DIN می باشند. این نوع ضبط ها به دلیل نوع نمایشگر دارای قیمت بالاتری هستند. البته ضبط مورد نظر باید مناسب برای خودروی شما باشد. به طور مثال برای خودروهایی چون پراید، پرشیا، 206، 405 و … ضبط با سایز 1DIN مناسب می باشد.

7.برند ضبط ماشین

از میان عوامل گفته شده موثر ترین عامل در قیمت ضبط ماشین، برند می باشد. چه بسا ضبط هایی که امکانات بسیار محدودی دارند اما به دلیل برند شناخته شده دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. در هنگام خرید نباید برند ضبط ماشین را نادیده گرفت اما قرار دادن آن به عنوان ملاک اصلی روش درستی نیست.

8.حداکثر صدای خروجی ضبط

حداکثر صدای خروجی نیز در از جمله نکاتی است که باید به آن توجه داشت. این میزان نشان دهنده قدرت صدای خروجی می باشد. میزان 55 وات به بالا برای این مورد مناسب است و نشان از کیفیت صدای بالای ضبط دارد.

9.قابلیت جدا شدن پنل ضبط

این موضوع از موضوعاتی است که برای افراد زیادی دارای اهمیت است. چراکه برخی از افراد می خواهند بعد از پیاده شدن از خودرو پنل ضبط را جدا کرده و با خود ببرند. به همین علت به سراغ اینگونه ضبط ها می روند. شما نیز اگر به این موضوع اهمیت می دهید لازم است ضبط پنل جدا تهیه کنید. این مورد نیز در قیمت ضبط تاثیر گذار است.

5 تفاوت ردیاب و دزدگیر خودرو

۱۲ بازديد
تمامی شما با دزدگیر آشنایی دارید اما ممکن است در مورد ردیاب اطلاعات کمی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم این دو سیستم امنیتی و حفاظتی را مورد مقایسه قرار دهیم و تفاوت های آن را بازگو نماییم. باما همراه باشید تا با تفاوت های این دو دستگاه آشنا شوید. در ادامه به مقایسه ردیاب خودرو و دزدگیر خواهیم پرداخت.
 
مقایسه بین ردیاب و دزدگیر
 
شاید خیلی از افراد تفاوت بین ردیاب و دزدگیر ماشین را ندانند. دزدگیر یک سیستم بازدارنده می باشد که سبب سخت شدن کار سارق می شود و یا با آژیر زدن سبب فرار سارقین می شود، در صورتی که ردیاب قادر به موقعیت یابی و مکان یابی ماشین به صورت آنلاین است. توجه داشته باشید که مجهز بودن خودرو به دزدگیر بدین معنا نمی باشد که دیگر نیازی به ردیاب نداریم. سارقین حرفه ای با از کارانداختن دزدگیر، سرقت خودرو را انجام می دهند و در این موقعیت شما به ردیاب نیاز پیدا می کنید. در ادامه 5 تفاوت مهم و اساسی ردیاب و دزدگیر خودرو را مقایسه می کنیم.
 
5 تفاوت ردیاب و دزدگیر
  1. با نصب دزدگیر در صورتی که به خودرو ضربه ای وارد شود، آژیر خودرو به صدا در می آید. در صورتی که ردیاب خودرو یک پیامک حاوی سرقت ماشین و موقعیت آن برای شما ارسال می کند. ممکن است شما از خودرو فاصله داشته باشید و صدای آژیر خودرو را نشنوید اما با مشاهده پیامک متوجه سرقت خواهید شد.
 
  1. در زمانی که خودرو به سرقت می رود حتس اگر دزدگیر روی خودرو نصب و فعال باشد، امکان پیداکردن خودرو و سارق وجود ندارد اما درصورتی که ردیاب روی خودرو نصب باشد، می توانید موقعیت مکانی خودروی به سرقت رفته را مشاهده نمایید و سریعا خودرا به موقعیت برسانید.
 
  1. با خرید ردیاب خودرو و نصب آن برروی اتومبیل، شما می توانید حتی هنگام سرقت از راه دور خودروی خودرا خاموش نمایید. درصورتی که در دزدگیر این قابلیت وجود ندارد. البته امروزه دزدگیرها نیز رو به پیشرفت هستند و ممکن است دزدگیرهای پیشرفته تر از این قابلیت پشتیبانی کنند اما مطمئنا اگر دزدگیر با قابلیت خاموش کردن خودرو وجود داشته باشد، قیمت آن بالا خواهد بود.
 
  1. برخی از دستگاه های ردیاب خودرو مانند ردیاب آهنربایی دارای باتری داخلی می باشند و هرچندوقت یکبار نیاز به شارژ شدن دارند. در صورتی که دزدگیر خودرو مستقیما به برق خودرو متصل می شود و نیازی به شارژ شدن ندارد. البته برخی ردیاب ها سیمی می باشند و از طریق سیمکشی به خودرو متصل می شوند.
 
  1. امکان غیرفعال کردن دزدگیر هنگام سرقت اتومبیل وجود دارد. امروزه سارقین حرفه ای به راحتی دزدگیر را غیرفعال نموده و اقدام به سرقت می نمایند. در صورتی که ردیاب ماشین به صورت کاملا مخفیانه نصب می شود تا سارق به راحتی آن را پیدا نکند. می توان گفت تنها یک نصاب حرفه ای قادر به پیدا کردن محل نصب ردیاب می باشد.
 
 
نکات مهم و ضروری هنگام خرید
 
امروزه خرید ردیاب خودرو و یا دزدگیر با کیفیت یکی از دغدغه های بزرگ صاحبین خودرو می باشد. همان گونه که میدانیم ردیاب ها انواع گوناگونی دارند و هر فرد بسته به نیاز خود آن را طلب می کند. از انواع ردیاب می توان به ردیاب شخصی، ردیاب خودرو آهنربایی، ردیاب دوربین دار خودرو و … اشاره کرد. دزدگیر ها نیز دارای انواع مختلفی می باشند که از انواع آن ها می توان به تصویری و غیر تصویری اشاره نمود.اینکه چه پارامترهایی را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین ردیاب و دزدگیر را خریداری کنیم، موضوعی اساسی که نباید نسبت به آن بی توجه بود. در خصوص خریدی بهتر نکاتی اساسی وجود دارد که باید به آن توجه شود. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.
 
 
  • قیمت
یکی از مهم ترین پارامترها برای خرید سیستم امنتی قیمت آن است. مسلما بهترین ردیاب خودرو و یا دزدگیر ارزان نمی باشد و ردیاب ها و دزدگیر های  باکیفیت و پیشرفته عموما دارای قیمت بالاتری نسبت به ردیاب ها و دزدگیرهای بی کیفیت و کم امکانات می باشند. با این ورود یکی از مهم ترین پارامترها، توجه به قیمت دستگاه است. برای خریدی بهتر، لازم است سعی کنید که ردیاب و دزدگیری متناسب با نیازهای خود و باقیمتی مناسب تهیه نمایید.
 
  •  گارانتی و خدمات پس از فروش
یکی از مهم‌ترین مواردی که ضروری است درزمان خرید به آن توجه شود، گارانتی و خدمات پس از فروش است. اگر یک ردیاب یا دزدگیر دارای گارانتی نباشد، اعتماد کردن به آن سخت خواهد بود. پس در زمان خرید نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش بی توجه نباشید و از گارانتی داشتن آن اطمینان حاصل کنید.
 
  •  کارآیی
یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید هنگام خرید به آن توجه نمود، کارایی دستگاه است. بهترین ردیاب ردیابی است که متناسب با نیاز شما باشد. این مورد در خصوص دزدگیر نیز صدق می کند. ردیاب و دزدگیری پیشرفته که قابلیت های فراوانی دارد ممکن است به کارنیاید، چون متناسب با نیازهای شما نیست. همچنین ممکن است ردیاب یا دزدگیر قیمت مناسبی داشته باشد اما برای شما کارایی نداشته باشد و دارای قابلیت های مورد نیاز شما نباشد. درنتیجه باید سعی کنید هنگام خرید به کارایی دستگاه دقت نمایید.
 
  •  کیفیت و دقت
اخرین پارامتر انتخاب بهترین ردیاب و دزدگیر خودرو، کیفیت و دقت محصول می باشد که اهمیت زیادی دارد. پارامتر کیفیت یکی از مهم ترین پارامترها می باشد که لازم است به آن توجه خاصی شود. در صورتی که ردیاب یا دزدگیر دارای کارایی مناسب، گارانتی و قیمت مناسب بود اما از کیفیت خوبی برخوردار نبود اقدام به خرید آن نکنید.