جلوگیری از افزایش سرقت خودرو ایرانی

۷ بازديد
بر اساس گزارشات و آمار پلیسان سرقت خودرو های صفر، امروزه بسیار افزایش یافته است. خودرو های ایرانی به دلیل نداشتن سیستم امنیتی خوب و مطمئن همیشه مورد سرقت و توجه سارقان قرار گرفته است. اگر شما هم صاحب خودروی صفر هستید بهتر است تا دیر نشده ردیاب خودرو خرید و نصب کنید تا برای همیشه از شر سارقان در امان باشید.
از سیستم های امنیتی خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  • قفل فرمان و پدال
  • دزدگیر ماشین
  • ردیاب خودرو
دزدگیر ماشین و قفل پدال / فرمان از قدیمی ترین سیستم های حفاظتی هستند که همه ی شما با آن آشنایی دارید. غیرفعال کردن دزدگیر ماشین از آسان ترین کار ها برای سارقان می باشد از این جهت خرید و نصب دزدگیر ماشین به تنهایی کافی نیست.
از بهترین و امن ترین سیستم حفاظتی می توان به ردیاب خودرو اشاره کرد. کار اصلی ردیاب خودرو، موقعیت یابی خودرو به صورت لحظه به لحظه است.
انواع ردیاب خودرو
ردیاب خودرو در دو نوع سیمی و آهنربایی در بازار موجود می باشد. نوع سیمی دارای باتری بکاپ از محبوب ترین انواع ردیاب خودرو محسوب می شود. ردیاب خودرو سیمی از دقت بالاتری نسبت به ردیاب خودرو شارژی برخوردار است و از طرفی نیز دارای قابلیت های بسیاری می باشد.
شاید سوالان این باشد که چرا ردیاب سیمی دارای باتری بکاپ از اهمیت بالاتری برخوردار است؟
ردیاب خودرو سیمی اگر دارای باتری بکاپ باشد سارق نمی تواند آن را غیر فعال کند. زیرا سارق با قطع کردن  سیم ردیاب فرض می کند که ردیاب را غیر فعال کرده است. اما اگر ردیاب دارای باتری بکاپ باشد تا 12 ساعت نیز همچنان دستگاه فعال است و به کارایی خود ادامه می دهد.
ردیاب خودرو چی بخرم؟
از بهترین ردیاب های سیمی می توان به ردیاب های برند استیلاک اشاره کرد که تا کنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این برند دارای نمانیده انحصاری در هر شهر است و شما می توانید در شهر خود از خدمات این برند استفاده کنید.
از بهترین نمایندگان برند استیلاک می توان به فروشگاه اینصب اشاره کرد. این فروشگاه اینترنتی محصولات را به سر تا سر ایران ارسال می کند و شما می توانید با خیالی راحت از این مجموعه خرید کنید.
از ردیاب های استیلاک می توان به ردیاب خودرو ST30 و GT06 اشاره کرد.این دو نوع ردیاب دارای قابلیت های شنود، کلید اضطراری و ... می باشند.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.