مزایای نصب ردیاب خودرو

۱۱ بازديد


ردیاب ماشین
دستگاهی الکترونیکی می‌باشد که برای فعال شدن نیاز به یک سیمکارت دارد. در واقع این وسیله، امکان ردیابی خودرو را برای ما فراهم می‌کند. این دستگاه قابلیت ها و کاربردهای فراوانی دارد.از جمله کاربردهای جی پی اس در هنگام دزدیده شدن خودرو می‌باشد. در هنگام به سرقت رفتن خودرو با استفاده از جی پی اس به راحتی می توان خودروی به سرقت رفته را ردیابی کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های جی پی اس خودرو آشنا کنیم و دلایل ضروری بودن این دستگاه را ذکر نماییم.
 
1) خاموش کردن خودرو از راه دور
شاید این سوال برای شما هم پیش آید که آیا امکان خاموش کردن خودرو از راه دور وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله؛ به کمک ردیاب این امکان وجود دارد. شما می‌توانید با نصب جی پی اس  بر روی خودروی خود از این قابلیت بینظیر جی پی اس برخوردار شوید. این قابلیت در زمان های مختلفی کاربرد دارد. به طور مثال اگر خودروی شما به سرقت رفته باشد، شما می توانید به کمک ردیاب ماشین، خودروی به سرقت رفته ی خود را حتی در حال حرکت خاموش کنید.
2) مشاهده مسیر و مسافت طی شده
با استفاده از ردیاب ماشین شما قادر به بررسی مسیر و مسافت طی شده خودروی خود خواهید بود. در صورتی که دستگاه جی پی اس بر روی خودروی شما نصب شده باشد؛ تمامی مسیر هایی که خودروی شما طی کرده باشد ذخیره می‌شود. شما می‌‌توانید در صورت تمایل مسیر های طی شده رو مورد برسی قرار دهید.
3) تعیین محدوده مجاز ردیاب
شما می‌توانید برروی جی‌پی‌اس محدوده مجاز تعریف کنید تا در صورت خارج شدن خودرو از محدوده مجاز،به شما اطلاع رسانی شود. این قابلیت در مواقعی کاربرد دارد که شما خودروی خود را به امانت به شخصی سپرده اید و نمی خواهید خودروی شما از محدوده ای خارج شود. این دستگاه در این موقعیت به کمک شما خواهد آمد.
 
4) قابلیت شنود داخل اتاق خودرو
از جمله قابلیت های محبوب جی پی اس خودرو، امکان شنود می‌باشد. با نصب ردیاب خودرو، شما قادر به شنیدن صداهای داخل اتاق خودروی خود می‌باشید. در واقع این دستگاه امکان شنیدن صداهای داخل خودرو را به صورت آنلاین برای شما فراهم می کند و شما در لحظه قادر به شنیدن صداها می‌باشید.
5) مشاهده موقعیت آنلاین
از دیگر امکانات جی پی اس خودرو می‌توان به مشاهده موقعیت آنلاین خودرو اشاره کرد. در واقع شما می توانید موقعیت آنلاین خودروی خود را بر روی نقشه و از طریق تلفن همراه خود بررسی کنید. این قابلیت نیز در موارد مختلفی کاربرد دارد. یکی از کاربرد های آن در مواقعی است که شما به شهر دیگه ای سفر می‌کنید و در پیدا کردن مکان مورد نظر خود دچار مشکل می‌شوید. در این مواقع به راحتی با استفاده از ردیاب، می‌توانید موقعیت آنلاین خود را بر روی نقشه بررسی کنید و به راحتی با مسیر یابی به مکان مورد نظر خود برسید. هم چنین این نوع قابلیت در زمان به سرقت رفتن خودرو نیز بسیار کاربرد دارد.
 
6) هشدار سرعت غیرمجاز
با نصب جی پی اس بر روی خودرو می توانید حداکثر سرعت مجاز برای آن تعریف کنید. در این صورت اگر سرعت خودروی شما به بیش از حداکثر مجاز تعریف شده برسد، دستگاه هشدار می دهد.
7) هشدار SOS
یکی دیگر از قابلیت های ردیاب، هشدار SOS می‌باشد که در شرایط ضروری و اضطراری به کمک شما خواهد آمد. در واقع در شرایط اضطراری با زدن کلید مخصوص هشدار SOS دوستانتان را از وضعیت خود باخبر می‌سازید. این نوع قابلیت در مواقع وقوع حادثه و … بسیار کاربردی می‌باشد.
8) اپلیکیشن مخصوص جی پی اس خودرو
این نوع قابلیت نیز از جمله قابلیت های کاربردی ردیاب خودرو می‌باشد که فقط برخی از ردیاب ها از این قابلیت برخوردار می‌باشند. برخی از ردیاب ها دارای اپلیکشن مخصوص خود می باشند و همین موضوع، کار را برای شخص بسیار راحت می کند. برای فعال کردن و یا بهره مندی از قابلیت های ردیاب، می‌توان از اپلیکیشن مخصوص آن استفاده کرد. 

مزایای نصب دزدگیر اماکن

۱۰ بازديد

اهمیت نصب دزدگیر اماکن در جامعه امروزی بر کسی پوشیده نیست. این جمله صحیح است که وظیفه تامین امنیت بر عهده افرادی مانند پلیس می باشد اما این موضوع سبب نمی شود تا افراد از هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی برای محافظت از محل زندگی یا محل کار استفاده نکنند. قبل از اینکه به اهمیت نصب دزدگیر اماکن بپردازیم باید بگوییم که دزدگیرها از تجهیزات پیشرفته ای هستند که قابلیت نصب در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی ، مجتمع های تجاری ، تفریحی و … را دارند.
 
مزایای نصب دزدگیر در اماکن

آرامش ذهنی
به جرات می توان گفت که مهم ترین مزیت و اهمیت نصب دزدگیرهای اماکن ایجاد آرامش ذهنی در افراد است. در حال حاضر به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی شاهد افزایش آمار جرم و جنایت هستیم و همین امر سبب می شود تا افراد نتوانند آرامش خود را در هنگام مسافرت ، رفتن به محل کار و … حفظ کنند.
متاسفانه سارقین با پیشرفت تکنولوژی خود را بروز می کنند و دائما روش های جدیدی برای سرقت پیدا می کنند. اما دزدگیرهایی که برای اماکن طراحی و تولید شده فرصت سرقت را از سارقین می گیرد. دزدگیرهای سیم کارتی به دلیل عدم نیاز به کابل کشی از امنیت بیشتری برخوردار هستند زیرا اغلب سارقین در هنگام ورود به منزل هر کابلی که مشاهده کنند قطع می کنند. دزدگیرهای سیمکارتی فاقد هر کابلی هستند و می توان آن ها در مکانی نصب کرد که از دید سارقین پنهان باشد. بارها تاکید کردیم که بهترین مکان برای نصب این نوع از دزدگیرها گوشه سقف می باشد.

تحت پوشش قرار گرفتن بیمه
اگر شما در مکان مورد نظر مانند محل کار یا زندگی از دزدگیر استفاده کنید تحت پوشش بیمه قرار خواهید گرفت. در غیر این صورت شرکت بیمه در ازای خسارت مالی هیچ گونه مبلغی را پرداخت نخواهد کرد. این قانون در اغلب کشورهای توسعه یافته اجرا می شود.

جلوگیری از آتش سوزی و حریق
همان طور که می دانید سنسورهای مختلفی برای بکارگیری در دزدگیر وجود دارد. اگر بخواهید از چند سنسور به طور همزمان استفاده کنید باید از قطعه ای به نام زون برای مدیریت آن ها بهره بگیرید. یکی از سنسورهای بسیار پرکاربرد ، سنسور تشخیص دود است که قادر می باشد میزان بیشتر از حد نرمال را تشخیص دهد و هشدار آن فعال شود. استفاده از این سنسورها نقش قابل توجهی در جلوگیری از آتش سوزی و حریق دارد. غالبا در مکان هایی مانند مجتمع های مسکونی ، تجاری ، اداری ، تفریحی که با تعداد زیادی از افراد سروکار دارند از این سنسورها استفاده می شود. هشدار دزدگیر به وسیله آژیر قرمز و صوت فعال خواهد شد.

کاهش احتمال سرقت
در سال های گذشته که تجهیزاتی مانند دزدگیر وجود نداشت سارقین جرات بیشتری برای سرقت داشتند. اما امروزه بسیاری از سارقین بعد از دیدن دزدگیر از سرقت صرف نظر می کنند. زیرا هشدارهایی که از این طریق فعال می شود باعث سرازیر شدن پلیس ، صاحبخانه و همسایه ها به محل وقوع حادثه خواهد شد. کاهش احتمال سرقت از اهمیت نصب دزدگیر اماکن محسوب می شود.

امکان کنترل از راه دور
از دیگر مواردی که می توان آن را به عنوان اهمیت نصب دزدگیر اماکن مطرح کرد امکان کنترل از راه دور است. تمام دزدگیرهای جدید و مدرن دارای اپلیکیشن هستند و با نصب آن در دستگاه های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت می توانید در جای دنیا که هستید اقدام به کنترل مکان مورد نظر کنید.

نکات مهم در هنگام خرید دزدگیر اماکن
اکنون که با اهمیت نصب دزدگیر اماکن آشنا شدید و قصد خرید این دستگاه را دارید باید به نکات مهمی توجه کنید. زیرا خرید دزدگیر باید آگاهانه انجام شود و بتواند نیاز شما را به تامین امنیت برطرف کند.

نوع برند و گارانتی
به گفته سایت کرکره برقی که در زمینه دزدگیر خانه و اماکن نیز فعالیت دارد، در سال های نه چندان دور محصولات خارجی از محبوبیت بیشتری نسبت به محصولات داخلی برخوردار بودند و این تصور در اغلب مردم وجود داشت که محصولات خارجی دارای کیفیت بالاتری هستند. اما امروزه وضعیت فرق کرده است. کارخانجات و برندهای زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید سیستم های حفاظتی فعالیت می کنند. 
در هنگام خرید انواع دزدگیر باید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها توجه کنید. معمولا تمام محصولات ایرانی دارای این ویژگی هستند اما اگر قصد دارید از برندهای خارجی استفاده کنید حتما از گارانتی آن اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت اگر محصول فاقد گارانتی باشد در هنگام بروز ایراد در دستگاه ، هیچ مکانی برای تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

خرید دزدگیر سیم کارتی
دزدگیرهای سیمکارتی نسبت به دزدگیرهایی که از تلفن ثابت استفاده می کنند از چند جهت دارای مزیت هستند. اولین مورد این است که دزدگیرهای سیمکارتی این قابلیت را دارند که شماره تلفن های مختلفی را در خود ذخیره کنند و در هنگام وقوع حادثه با آن ها تماس بگیرند و پیام ارسال کنند. اما دزدگیرهایی که از تلفن ثابت استفاده می کنند این قابلیت را ندارند. همچنین دزدگیرهای سیمکارتی در مکان هایی که تلفن ثابت وجود ندارد نیز قابل استفاده هستند.
سنسورهای بی سیم
سنسورها مانند دزدگیر در دو نوع بی سیم و با سیم طراحی و عرضه شده اند. توصیه می کنیم در مکان های خلوت از سنسورهای بی سیم و در مکان های شلوغ از سنسورهای با سیم استفاده کنید. زیرا سنسورهای بی سیم در مکان های شلوغ دائما فعال هستند و به سرعت باتری آن ها تمام می شود.
 

با نور بالا درب هارو باز کن !

۱۱ بازديد


همه ی شما تا کنونی با مشکلات داشتن ریموت درب پارکینگ آشنا هستید. از مشکلات داشتن ریموت می توان به موارد زیر اشاره کرد :
  • گم شدن ریموت درب پارکینگ
  • خراب شدن ریموت
  • اتمام باطری ریموت
  • و یا استفاده از چندین ریموت برای چندین درب پارکینگ
که همه ی این موارد از سختی داشتن ریموت می باشد.حال میخواهیم با معرفی محصول جدید و پیشرفته ، شما را از شر ریموت پارکینگ خلاص کنیم.
با نور بالا درب هارو باز کن !
ریموت نور بالا از محصولات جدید و پیشرفته،جهت جایگزین شدن برای ریموت پارکینگ می باشد.این محصول دیگر مشکلاتی از قبیل گم شدن ، اتمام باتری و … را ندارد. با نصب این ریموت بر روی خودرو شما می توانید تنها با زدن نوربالا درب پاکینگ را باز کنید.
از معروف ترین محصولات ریموت نور بالا می توان به ریموت نور باز کن زنوتیک و ریموت نور بالای هوشمند استیلاک اشاره کرد.
برخی قابلیت های ریموت نور بالا
  • بدون نیاز باتری
  • امکان کد گذاری 1 ریموت بر 4 درب مختلف
  • قابلیت نصب بر روی موتورسیکلت و خودرو ها
  • امکان نصب بر روی خودرو های ایرانی و خارجی
  • دارای آنتن داخلی
  • بدون نیاز به تغییرات در سیم کشی داخل خودرو
مزایای نصب ریموت نور بالا
با نصب ریموت نور بالا دیگر لازم نیست چندین ریموت درب پارکینگ را با خود حمل کنید،شما می توانید با خرید و نصب 1 ریموت نور بالا ، 4 درب مختلف را باز کنید.همچنین دیگر نگران تمام شدن باطری ریموت و یا گم شدن آن نیستید.
خرید ریموت نور بالا
ریموت نور بالا را شما می توانید بر روی درب های کرکره ای،ریلی و بازویی نصب کنید و تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ریموتتان باید از نوع بلوتوثی باشد.

مقایسه ضبط های خودرو

۱۱ بازديد

ضبط ماشین از جمله محبوب ترین لوازم جانبی های خودرو به شمار می رود. امروزه صاحبین خودرو علاقه مند به گوش کردن موسیقی در حین رانندگی می باشند و به همین علت خرید یک ضبط ماشین باکیفیت برای افراد زیادی دارای اهمیت است. از جمله ضبط های خودروی باکیفیت می توان به ضبط ماشین استیلاک اشاره کرد که امروزه مدل های مختلف آن در بازار عرضه می شود. برند استیلاک در زمینه های مختلف لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد و تا به حال در این زمینه موفق عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی و مقایسه انواع ضبط های ماشین استیلاک بپردازیم.
مقایسه ضبط های ماشین استیلاک
ضبط های خودرو برند استیلاک از لحاظ ویژگی به 3 دسته تقسیم بندی می شوند. این سه دسته از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند اما ویژگی های متفاوتی دارند. این ضبط ها با توجه به ویژگی ها و امکانات بیشتر، قیمت های مختلفی دارند. به طور کلی استیلاک 10 مدل ضبط ماشین در بازار عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
ضبط ماشین استیلاک پنل جدا
برند استیلاک دو مدل ضبط ماشین به بازار عرضه کرده است که قابلیت جدا شدن پنل دارند. از این رو قیمت این مدل ضبط نسبت به سایر ضبط های استیلاک بالاتر است. اما به طور کلی این ضبط ها دارای قیمت مناسبی هستند. این ضبط ها از نوع بلوتوثی هستند و دارای پورت AUX، USB و MICRO SD می باشند. حداکثر توان خروجی این ضبط ها 60 وات است و کیفیت صدای مطلوبی دارند. مهم ترین نکته در مورد ضبط های استیلاک، قابلیت ارتباط صوتی است. این ضبط ها میکروفون دارند و با متصل شدن بلوتوث گوشی به ضبط، امکان برقراری تماس فراهم می شود. ضبط های استیلاک مدل 7258 و 7257 از این نوع می باشند.
ضبط ماشین استیلاک 2 USB
نوع دیگر ضبط های استیلاک پنل چسبیده می باشند و دارای 2 پورت USB هستند. درواقع از طریق یک پورت آن امکان اتصال فلش و از طریق پورت دیگر امکان تغذیه وجود دارد. شما می توانید تلفن همراه خود را با این پورت شارژ کنید. این ضبط نیز همان مدل قبلی از نوع بلوتوثی است و دارای پورت AUX و MICRO SD می باشد. هم چنین دارای قابلیت ارتباط صوتی است و میکروفون دارد. حداکثر توان خروجی این ضبط نیز 60 وات است. تنها تفاوت این ضبط با سایر ضبط های استیلاک در نوع پنل و تعداد پورت USB می باشد. ضبط های استیلاک مدل 3255U و 3257U از این دسته می باشند.
ضبط ماشین استیلاک پنل ثابت
ارزان ترین ضبط استیلاک از این نوع می باشد که دارای پنل ثابت می باشد. این دسته از ضبط ها بلوتوثی هستند و یک پورت AUX، یک پورت USB و یک پورت MICRO SD دارند. تنها تفاوت این ضبط با دسته اول در پنل ثابت آن ها می باشد و تفاوت آن با دسته دوم در تعداد پورت UDB است. این نوع ضبط ها نیز دارای قابلیت ارتباط صوتی هستند و امکان برقراری تماس از از طریق میکروفن ضبط وجود دارد. کیفیت صدای خوبی دارند و توان خروجی آن ها 60 وات است. 6 مدل ضبط استیلاک مدل 5260، 5258، 5250، 8255، 8248 و 8252 از این دسته می باشند
مقایسه ضبط های خودرو استیلاک
تا اینجا با هر سه دسته ضبط های استیلاک آشنا شدیم. لازم است بگوییم که کیفیت تمامی آن ها یکسان است و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت می باشند. به طور مثال تمامی این ضبط ها دارای ال سی دی هفت رنگ هستند. در ادامه به چند مورد از ویژگی هایی اشاره می کنیم که تمامی ضبط های استیلاک را شامل می شود.
  • قابلیت ارتباط صوتی : به دلیل وجود میکروفون امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق بلوتوث وجود دارد.
  • هیت سینک بزرگ: سبب طول عمر بیشتر ضبط می شود.
  • 4 خروجی RCA: امکان اتصال به آمپیلی فایر را فراهم می کند.
  • آی سی بزرگ مدل 7388: با این وجود ضبط صدای با کیفیت تر و بهتری را ارائه می دهد

اولین مطالب آزمایشی من

۱۱ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.