نکات مهم هنگام خرید دزدگیر خودرو

۲ بازديد

راهنمای خرید دزدگیر خودرو

دزدگیر خودرو وسیله ای است که برای انواع وسایل نقلیه ضروری است. اگر قصد خرید عمده دزدگیر ماشین را دارید میتوانید به سایت اینترنتی استیلاک سر بزنید. متاسفانه سالانه حدود 20 هزار دستگاه خودرو در شهرهای مختلف ایران به سرقت می رود. به همین دلیل استفاده از بهترین دزدگیر خودرو اهمیت پیدا کرده و رقابت زیادی بین برندهای معروف برای به دست آوردن حداکثر سهم در بازار وجود دارد. به دلیل رقابت برندهای الکترونیکی، ضریب ایمنی هشدارها روز به روز در حال افزایش است.

1 - قفل مرکزی

هنگام خرید دزدگیر خودرو، باید توجه داشته باشید که آیا محصولی که انتخاب می‌کنید مجهز به قفل مرکزی است یا خیر. تقریباً همه دزدگیرهای ضد سرقت دارای این ویژگی هستند و تنها با فشار دادن یک دکمه می توان تمام درهای خودرو را قفل یا باز کرد. 

2 - تنظیم کردن سنسور حساسیت

 امکان تنظیم حساسیت سنسور نکته بسیار مهمی در انتخاب دزدگیر خودرو است. حساسیت سنسور نباید آنقدر زیاد باشد که با پرش گربه صدای آن را بشنوید و نباید آنقدر کم باشد که حتی در صورت شکسته شدن شیشه، زنگ هشدار فعال نشود. ! 

3 -اندازه برد ریموت دزدگیر

هر نقطه در دزدگیر ماشین دارای یک حد قابل پشتیبانی یا فاصله ای است که بیش از آن دیگر نمی تواند پشتیبانی کند. بنابراین، هنگام انتخاب و خرید دزدگیر خودرو، به برد توجه کنید..

4 - لوازم جانبی

خوشبختانه، پیشرفت های زیادی در دنیای طراحی و تولید دزدگیر خودرو صورت گرفته است - طیف گسترده ای از سیستم های هشدار در حال حاضر برای ارائه سیگنال های امنیتی اضافی خودرو علاوه بر عملکرد اصلی آنها امکان استفاده از سایر امکانات نیز: صندوق پران، قفل کودک، هشدار باز بودن درها در حین رانندگی، قفل خودکار درها در حین رانندگی، قفل ماشین در هنگام سرقت و .... نیازی به گفتن نیست که وجود هر ویژگی مستقیماً بر قیمت هشدار دهنده تأثیر می گذارد..

5 - سهولت نصب

نکته دیگری که در هنگام خرید دزدگیر خودرو باید در نظر گرفت، سهولت نصب و کارکرد آن است.اتصالات سیستم دزدگیر خودرو شامل سیم‌های بسیار بلندی است که به سیستم الکتریکی خودرو متصل می‌شوند..

از آنجایی که نصب این سیستم برای همه دشوار است، همیشه مهم است که بهترین کمک را از متخصصان این حوزه دریافت کنید. اگر می‌خواهید در پول خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید این نوع دزدگیر خودرو را انتخاب کنید که به راحتی هنگام خرید دزدگیر خودرو به انواع دیگر دزدگیر متصل می‌شود.

6 - کنترل از راه دور یدکی

در خرید دزدگیر اتومبیل که معمولاً مجهز به کنترل از راه دور یدکی است مراقب باشید..

7 - صدای آژیر

قابلیت تنظیم صدا و صدای آژیر نکته مهمی است که باید در نظر داشت. 

8 - پشتیبانی از باتری

یک باتری کمکی در هنگام از کار افتادن باتری اصلی خودرو، نیرو را به سیستم هشدار ارسال می‌کند. 

9 - قیمت دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر خودرو، مانند بسیاری از تجهیزات دیگر مرتبط با خودرو، می تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین اگر شما یکی از آن ها را دارید، این چیزی است که توصیه می کنیم.  بودجه خود را مشخص کنید و سپس روی راحتی تمرکز کنید.

عوامل مختلفی مانند نوع دزدگیر، سازنده، ظرفیت دزدگیر و غیره بر قیمت دزدگیر خودرو تاثیر می گذارد. لطفاً توجه داشته باشید که بیشتر دزدگیرهای ارزان قیمت موجود در بازار چین بسیاری از ویژگی های ذکر شده را ندارند..

متاسفانه قیمت دزدگیرهای مارک های معروف اروپایی بسیار پایین است. در اینجا نگاهی داریم به بازار دزدگیر خودروهای داخلی و محصولات داخلی!

10 - گارانتی و خدمات پس از فروش

همانطور که گفته می شود اکثر دزدگیرهای موجود در بازار ساخت خارج از کشور هستند. دزدگیر چینی اساساً بدون مارک یا به اصطلاحبدون نام گوشه < /span>

بعد همه ما دوباره مشغول دزدگیر خودروی ایرانی شدیم! چرا همه ما می توانیم از کیفیت این زنگ هشدار مطمئن باشیم؟!

مهم ترین ویژگی دزدگیر خودرو

وقتی می خواهیم در مورد ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه صحبت کنیم، منظورمان این است که تمام نکاتی را می توان در نظر گرفت که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. به طور کلی، یک دزدگیر خوب خودرو باید دارای ویژگی های زیر باشد که می تواند به عنوان راهنمای خرید بهترین دزدگیر خودرو باشد..

حسگر ضربه

این دستگاه که به عنوان "سنسور شوک" نیز شناخته می شود، در داخل بدنه خودرو قرار می گیرد. تنها کارایی این است که در حالی که زنگ خودرو دائما خاموش می شود، در اثر برخورد لرزش ایجاد می شود و در نتیجه آژیر به صدا در می آید.

خروجی چشمی

اگر دقت کنید متوجه می شوید که همه دزدگیرها دارای "نور LED" هستند. یک چراغ چشمک می زند، روشن و خاموش می شود که نشان دهنده وجود زنگ هشدار خودرو است.

کسی که به عنوان دزدگیر ماشین کار می کند دارای چراغ های LED است که وجود فعالیت را به کیت دزدگیر منتقل می کند. دقت این دستگاه آنقدر بالاست که حتی عبور هوا را هم حس می کند.

البته، توجه به این که قطعه مربوطه در وسط خط تیره قرار می گیرد، ضرری ندارد. در واقع، کیت زنگ هشداری که یک خریدار خریداری می‌کند باید خروجی یکسانی داشته باشد.

پاور ویندوز

یکی دیگر از عواملی که ویژگی های بهترین دزدگیر خودرو را افزایش می دهد، وجود شیشه بالابرهای خوب است. هر وقت اینجا را نگاه می‌کنم، می‌بینم که عده‌ای با ماشینی رد می‌شوند که شیشه‌اش بالا رفته و در حال ناپدید شدن است.

به اینجا بروید و یکی از دستگاه هایی را بخرید که دارای خروجی در دزدگیر خودرو هستند و به شما این فرصت را می دهند که مشکل خود را حل کنید و از خطر احتمالی سرقت خودرو جلوگیری کنید. شانس. فرصت. ، کارایی این دستگاه به گونه ای است که وقتی درب ماشین قفل است، شیشه به طور خودکار بدون هیچ حرکتی بالا می رود..

این ویژگی می تواند برای افرادی که علاقه مند به بالا بردن شیشه ماشین پس از پارک ماشین خود هستند بسیار مفید باشد.. 

شاسی درب

بهترین دزدگیر خودرو ویژگی های مثبت زیادی دارد که یکی از آنها «شاسی در» است. عملکرد این دستگاه به این صورت است که وقتی درب ماشین باز می شود، دزدگیر ماشین به صدا در می آید یا ریموت دزدگیر یک تصویر واحد نمایش می دهد تا بتوانم عدد را به وضوح ببینم و از بسته بودن درب اطمینان حاصل کنم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.