بهترین ضبط چینی برای خودرو

۷ بازديد

 

6 مدل بهترین ضبط ماشین بلوتوث چینی

1-ضبط استیلاک مدل U3255

این مدل استیلاک با دو پورت USB و پنل ثابت جزو ضبط کننده ها می باشد. دارای میکروفون برای ارتباط صوتی است که با اتصال از طریق بلوتوث امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی خود را همزمان با گوش دادن به موسیقی لیست پخش تلفن همراه خود فراهم می کند.

2-ضبط ماشین استیلاک مدل U3257

یکی دیگر از مدل های بسیار خوب ضبط ماشین بلوتوث دارای پنل ثابت، دو پورت USB برای پاور و فلاش و میکروفون برای برقراری ارتباط صوتی هنگام اتصال به بلوتوث می باشد. دارای 4 خروجی RCA و قابلیت اتصال به آمپلی فایر.

3-ضبط ماشین استیلاک مدل 5250

از جمله ضبط های مقرون به صرفه می توان به پنل ثابت اشاره کرد. مشابه ضبط ماشین استیلاک مدل 7257 با این تفاوت که مدل پنلی جدا می باشد. خب مدل 7257 قیمت نسبتا بالاتری داره.

4-ضبط ماشین استیلاک مدل 5260

این یک ضبط با کیفیت و مقرون به صرفه از هر نظر است. این ضبط برای طرفداران ضبط پنل ثابت مناسب است. اگر ضبطی با همین امکانات به اضافه پنل مجزا برای خرید دوست دارید، می توانید سراغ مدل 7258 بروید. دارای تمامی امکانات بلوتوث، پورت USB، AUX و MICRO SD می باشد. آی سی بزرگ، گرمایش بزرگ و خروجی RCA نیز.

5-ضبط ماشین استیلاک مدل 7257

یک ضبط کننده بسیار خوب برای کسانی که علاقه مند به ضبط ماشین های پنل مجزا هستند. دارای پورت های بلوتوث و AUX، USB و SD است. ضبط های تابلویی مجزا قیمت نسبتا بالاتری نسبت به مدل پنل ثابت دارند. تمام ویژگی های خوب ضبط استیلاک مانند بلوتوث، میکروفون، خروجی RCA، آی سی بزرگ و گرمایش بزرگ را دارد. چه چیزی بهتر از این؟

6-ضبط ماشین استیلاک مدل 7258

ضبط ماشین بلوتوث با پنل قابل جدا شدن. دارای ارتباط صوتی، پورت USB، پورت AUX و پورت SD است. فراموش نکنید که برای استفاده از حالت میکروفون باید اتصال بلوتوث برقرار شود. مانند تمام مدل های قبلی، دارای یک هیت سینک بزرگ، IC و خروجی RCA بزرگ است.

امیدوارم این معرفی کوتاه به شما در انتخاب بهترین ضبط کننده بلوتوث چینی کمک کرده باشد. واقعیت این است که انتخاب یک ضبط بسیار خوب از برند استیلاک با این قیمت ضبط ماشینی و امکانات و کارایی بسیار زیاد اصلا کار سختی نیست. این انتخاب را به انساب بسپارید که بهترین سایت لوازم جانبی خودرو است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.