تمامی نکات دزدگیر ماشین

۱۰ بازديد





با هم در این مقاله تمامی نکات دزدگیر ماشین رو بررسی میکنیم اینکه یه دزدگیر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشه و شما بعنوان یه خریدار باید به چه نکاتی توجه کنین.

ویژگی های دزدگیر ماشین

مهمم ترین ویژگی که هر دزدگیر ماشینی باید داشته باشه حس گر ضربه هست ینی واکنش به محرک های فیزیکی و اینکه آژیر دزدگیر ماشین ما صداش دربیاد موقع ضربه.

ویژگی بعدی خروجی چشمی هست و به این صورت هست که معمولا یه led  وسط داشبورد ماشین قرار میگیره و یه نور چشمک زن داره که هر حرکتی داخل ماشین انجام بشه به کیت های دزدگیر منتقل میکنه که باعث به صدا دراومدن آژیر میشه.

به قابلیت دیگه که برخی از دزدگیرهای ماشین دارن بالابر شیشه هست و این برای کسایی که معمولا یادشون میره بعد از خاموش کردن ماشین شیشه ها را بالا بدن خیلی خوبه و با این قابلیت فقط با قفل کردن در ماشین، شیشه­های ماشین اتومات بالا میرن.

ویژگی بعدی که خیلی هم مهم هست شاسی در و صندوق پران هست ینی واکنش به باز شدن درب کابین و صندوق عقب که باعث به صدا دراومدن آژیر میشه.

چند نوع دزدگیر ماشین داریم؟

  • دزدگیر ماشین معمولی
  • دزدگیر ماشین سیم کارتی
  • دزدگیر ماشین تصویری

دزدگیرهای ماشین معمولی فقط حسگر ضربه دارن ینی فقط زمانی که به ماشین ما ضربه وارد بشه صدای دزدگیر ماشین درمیاد.

دزدگیرهای ماشین سیم کارتی وقتی صدای دزدگیر ماشین شما دربیاد شما روی موبایلتون متوجه اون میشید و این ویژگی زمانی که فاصله تون با ماشینتون زیاد باشه خیلی خوبه.

یه نوع دیگه از دزدگیرهای ماشین دزدگیرهای تصویری هستن به این صورته که یه صفحه نمایشگر کوچک دارن این دزدگیرها که هر وقت در ماشین یا صندوق عقب باز بشه روی صفحه نمایش به ما هشدار میده.

تا اینجا متوجه شدیم که ویژگی­های یه دزدگیر خوب چیه و ما چند نوع دزدگیر داریم در ادامه میخوایم بدونیم موقع خرید دزدگیر ماشین باید به چه نکاتی توجه کنیم.

نکات خرید دزدگیر ماشین

اولین نکته خرید دزدگیر ماشین داشتن یه قفل مرکزی هست که البته این نیاز به توجه کردن خاصی نداره چون 99% دزدگیرهای موجود در بازار این قابلیت رو دارن.

نکته دیگه میزان برد دزدگیر ماشین هست که باید موقع خرید حواسمون بهش باشه که به اندازه نیازی که داریم باشه.

نکته دیگه یه سری قابلیت ها و ویژگی­هایی هست که یه سری دزدگیرها دارن قابلیت شیشه بالابر و صندوق پران هست و همچنین قابلیت خاموش کردن ماشین هست و باز هم براساس نیازتون باید حواستون به این قابلیت­ها باشه.

آخرین و مهم ترین نکته هنگام خرید دزدگیر ماشین این هست که خریدتون رو از برندها و فروشگاه­های معتبر انجام بدین و خیلی هم به قیمتش توجه نکنین چون یه دزدگیر خوب میتونه از یه اتفاق خیلی بد ینی خدایی نکرده دزدیده شدن ماشینتون جلوگیری کنه.

برندهای شناخته شده و زیادی الان در بازار در حال فعالیت هستن که از بین اونها از بهترین ها  میشه اسم چیتا، ایزیکار و استیلاک رو آورد و باز از بین اینها هم دزدگیر ماشین استیلاک بیشتر توصیه میشه چون تمام موارد زیر ینی هرچی که لازمه یه برند خوب داشته باشه رو داره

  • دارای کیفیت بالا
  • ارائه محصولات به همراه گارانتی
  • دارای قیمت مناسب
  • پشتیبانی آنلاین و قوی

 پس با خیال راحت دزدگیر ماشین خودتون رو از استیلاک خریداری کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.