جدیدترین ردیاب خودرو چه امکاناتی دارد؟

۱۰ بازديد
جدیدترین ردیاب خودرو چه امکاناتی دارد؟
امروزه ردیاب خودرو دارای انواع مختلف و هم چنین مدل های متفاوتی می باشند. به طور کلی تمامی ردیاب ها یک کاربرد کلی دارند اما برخی از آن ها دارای امکانات و قابلیت های بیشتری می باشند. از انواع ردیاب‌ می توان به ردیاب خودرو، ردیاب موتورسیکلت و ردیاب شخصی اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات جدیدترین ردیاب خودرو بپردازیم. همانطور که گفته شد ردیاب ها دارای مدل های متفاوتی می باشند. ممکن است برخی از ردیاب ها دارای امکانات و قابلیت های بسیار کمی باشند و برخی دیگر امکانات پیشرفته تری داشته باشند. قبل از بررسی امکانات ردیاب های به روز و مدرن راجع به کاربرد اصلی ردیاب، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.
ردیاب خودرو

کاربرد اصلی ردیاب خودرو

تمامی ردیاب ها وظیفه ردیابی را برعهده دارند. درواقع ردیاب خودرو وظیفه ردیابی کردن خودرو، ردیاب شخصی وظیفه ردیابی کردن شخص و ردیاب موتورسیکلت وظیفه ردیابی کردن موتورسیکلت را برعهده دارد. پس چرا قیمت ردیاب ها با یکدیگر متفاوت است؟ قیمت ردیاب خودرو به عوامل متعددی وابسته است که مهم ترین آن امکانات ردیاب می باشد. درواقع هرچه ردیاب دارای امکانات بیشتری باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که عوامل دیگری در بالا رفتن قیمت ردیاب‌ خودرو دخالت دارند که در این مطلب به آن ها نخواهیم پرداخت. در ادامه امکانات جدیدترین ردیاب خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم.

امکانات جدیدترین ردیاب خودرو

در ادامه به بررسی امکانات و قابلیت هایی خواهیم پرداخت که تنها برخی از جی پی اس های خودرو از آن بهره مند می باشند. با ما همراه باشید تا شمارا با جالب ترین و جذاب ترین قابلیت های ردیاب ماشین آشنا کنیم. این امکانات در قیمت ردیاب تاثیر گذار می باشد. ردیاب هایی که از این امکانات بهره مند نباشند دارای قیمت پایین ترین هستند.

1) شنود داخل کابین

یکی از امکانات ردیاب خودرو حرفه ای ، امکان شنود می باشد. ردیاب های جدید و پیشرفته دارای قابلیت شنود می باشند. درواقع شما با استفاده از این ردیاب می توانید تمامی صداهای داخل اتاق خودرو را بشنوید. این قابلیت یکی از عوامل تاثیرگذار روی قیمت جی پی اس ماشین می باشد. این قابلیت در زمانی که خودروی شما به سرقت رفت بسیار مفید خواهد بود. درواقع با استفاده از این قابلیت می توانید از صحبت ها و برنامه های سارقین مطلع شوید و در مناسب ترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشید.

2) کلید اضطراری SOS

یکی دیگر از قابلیت های ردیاب خودرو، کلید اضطراری SOS می باشد. تمامی ردیاب های خودرو دارای این کلید نمی باشند و تنها برخی از آن ها از این قابلیت پشتیبانی می کنند. این قابلیت یکی از مهم ترین و ضروری ترین قابلیت های ردیاب می باشد. پس لازم است در هنگام خرید به این مورد توجه داشته باشید. مزیت این کلید، درخواست کمک در مواقع اضطراری است. درمواقع اضطراری یا وقوع حادثه، راننده با فشردن این کلید می تواند با نزدیکان خود تماس حاصل کند و صحبت نماید. لازم است هنگام نصب روی ردیاب شماره تلفن چند نفر از نزدیکان خودرا تعریف کنید تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید با آن ها تماس برقرار شود و همچنین موقعیت مکانی شما برای آن ها ارسال شود. هنگام خرید ردیاب ماشین حتما از دارا بودن این قابلیت مطمئن شوید. 

3) نرم افزار مخصوص
پیشرفته ترین و جدیدترین ردیاب های خودرو دارای نرم افزار و اپلیکیشن مخصوص می باشند. لازم است در هنگام خرید ردیاب به این مورد نیز توجه کنید. برخی از ردیاب ها دارای اپلیکیشن نمی باشند و برای دسترسی به امکانات جی پی اس لازم است از طریق سایت و یا … اقدام نمود. وجود یک اپلیکیشن فارسی مخصوص به ردیاب، کار شمارا برای استفاده از امکانات ردیاب راحت می کند.

4) تعیین محدوده مجاز

امکان دیگری که امروزه برخی از ردیاب های خودرو در اختیار کاربر قرار می دهند، امکان تعیین محدوده مجاز برای ماشین می باشد. درواقع شما می توانید برای خودروی خود محدوده ای مجاز تعیین نمایید تا درصورت خارج شدن خودرو از آن محدوده، برای شما نوتیفیکیشن ارسال شود. این قابلیت نیز در مواقع مختلفی کاربرد دارد. به طور مثال مواقعی که خودروی خود را امانت به کسی می دهید این قابلیت می توانید بسیار کارآمد باشد.

5) خاموش کردن خودرو از راه دور

یکی دیگر از مهم ترین و کاربردی ترین قابلیت های ردیاب، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. اکثر ردیاب ها دارای این قابلیت هستند اما ممکن است برخی ردیاب ها از این قابلیت پشتیبانی نکنند. سعی کنید ردیابی خریداری کنید که دارای این قابلیت باشد. در هنگام سرقت بعد از روشن شدن خودرو، شما متوجه روشن شدن خودروی خود خواهید شد و دراین موقعیت می توانید با قطع رله برق، ماشین را خاموش نمایید.

جدید ترین ردیاب خودرو

همان طور که گفتیم جدیدترین و حرفه ای ترین ردیاب های خودرو دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی می باشند که به مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های آن ها اشاره کردیم. اکنون می خواهیم یکی از جدیدترین ردیاب ها را به شما معرفی کنیم که دارای تمامی قابلیت هایی که گفته شد می باشد. ردیاب خودرو ST30 از برند استیلاک از جمله ردیاب های جدید و به روز می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. در ادامه به بررسی برخی قابلیت های این مدل ردیاب می پردازیم.
جی پی اس خودرو استیلاک مدل ST30
سخن پایانی
در این مقاله سعی داشتیم راجع به قابلیت‌ها و امکاناتی صحبت کنیم که تمامی ردیاب ها ازآن‌ها بهره‌مند نیستند. ممکن است یک ردیاب برخی از قابلیت هارا داشته باشد و ردیابی دیگر تمامی قابلیت‌های گفته شده را پشتیبانی نماید. بهتر است ردیابی متناسب با نیاز های خود خریداری نمایید. لازم است قبل از خرید جی پی اس خودرو در مورد آن اطلاعات کسب کنید و بعد اقدام به خرید نمایید. همچنین می‌توانید برای خریدی بهتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شمارا در این زمینه به طورکامل راهنمایی نمایند. ممنون از این که باما همراه بودید.

مشکلات ریموت پارکینگت رو با نوربالا حل کن

۱۱ بازديد

مشکلات ریموت پارکینگ

مشکلات ریموت پارکینگ معضلی است که همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنیم و برای حل کردن این مشکل دنبال راه چاره هستیم .
ر

ما در این مقاله مشکلات ریموت پارکینگ را بررسی می کنیم و به شما راهکاری برای حل این مشکل ارائه می دهیم. این راهکار داشتن ریموت درب بازکن نور بالا می باشد که فقط با اشاره نور بالا درب های بسته باز می شوند.

همیشه عجله داشتن در راس حرکات رفتاری ما انسان ها قرار گرفته و باعث می شود یا لوازم خود را جا بگذاریم یا نخواهیم زمان زیادی را صرف انجام کاری بکنیم.

از این رو فقط با اشاره کردن نور بالای خودروی خود وقتی بتوانید چند درب را باز کنید حتما این کار برایتان از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

بدون نگرانی مشکلات ریموت پارکینگ تان را کنار بگذارید!

برای حل کردن مشکلات ریموت پارکینگ قطعا راه هایی را امتحان کرده اید که در شرایط خاص گریبان گیرتان نشود. در ادامه به چند مورد از این مشکلات می پردازیم:

اتمام باطری موجود در ریموت

تصور کنید پشت درمنزلتان ایستاده اید و منتظر هستید بعد از یک روز پر از چالش به منزل بروید و استراحت کنید و با این مشکل روبرو می شوید که باطری ریموتتان تمام شده. در کوچه جایی برای پارک کردن پیدا نمی کنید و همچنین مغازه ای برای تهیه باطری در دسترستان نیست. در این حالت یک حسی خستگی مضاعفی را احساس می کنید.

گم شدن ریموت درب پارکینگ

یکی دیگر از مشکلات ریموت پارکینگ ، گم شدن ریموت است . گم شدن و جا گذاشتن سوئیچ ، ریموت ، کیف مدارک و تلفن همراه دغدغه ای است اصولا هر کدام از ما آن را تجربه کرده ایم .

با نصب ریموت  درب بازکن نوربالا این مشکل حل می شود و بدون اینکه نیاز باشد ریموتی را با خود حمل کنید که گاها آن را جا بگذارید یا گم کنید می توانید تنها با اشاره نور بالا درب پارکینگ تان را باز کنید.

خراب شدن ریموت

خراب شدن ریموت از مشکلات داشتن ریموت فیزیکی می باشد. تصور کنید در ماشین تان بچه ای هست که قصد دارد با ریموت بازی کند و شما هم چاره ای جز دادن ریموت به کودک ندارید. یا مثلا ریموت به هر دلیلی خیس شده باشد و متوجه نشده باشید. اما وقتی به محل کار یا منزل می رسید و متوجه می شوید ریموت کار نمی کند و همچنین ممکن است ریموت یدک هم همراهتان نباشد. خب این قبیل موضوع ها هم چندان قابل تحمل نیستند و می تواند کمی ذهنمان را درگیر کند.

استفاده از چندین ریموت برای درب های مختلف

با توجه به نبودن فضا برای پارک کردن ماشین در نزدیکی محل کار یا محل سکونت ، به تازگی اکثر آپارتمان ها مجهز به پارکینگ می باشند. و شما گاهی مجبور به حمل چند ریموت همراه خود می باشید ، که خب کار سختی به نظر می رسد . زیرا به اندازه کافی لوازم جانبی زیادی داریم که دیگر جایی برای چندین ریموت باقی نمی ماند.

فرض کنید ریموت درب پارکینگ منزلتان ، ریموت درب پارکینگ محل کارتان ، ریموت درب پارکینک خانواده تان و یا ریموت ویلای شخصی تان را دارید و در مجموع 4 ریموت دائما همراه شماست.

کاربران با ریموت درب باز کن نوربالا از شر 4 ریموت دیگر خلاص شده و می توانند با نوربالا هر 4 در را باز کنند.

مزایای نصب ریموت نور بالا

تمامی مشکلات ریموت پارکینگ را با هم بررسی کردیم و متوجه شدیم در مواقع خستگی یا اضطرار هیچ کدام از مشکلات قابل تحمل نیستند.

شما با نصب ریموت نور بالا می توانید بدون داشتن ریموت فیزیکی در دستتان و فقط تنها با زدن نور بالای ماشینتان درب پارکینگ را باز کنید.

ریموت های درب بازکن نور بالا قابلیت های زیادی دارند و از جمله راحتی کار کردن با آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند. وقتی قرار باشد انتخاب کنیم که یا ابزاری را با خود حمل کنیم و یا آن ابزار تنظیم شود و نیازی به حمل آن نباشد قطعا گزینه دوم را انتخاب می کنیم.

قابلیت های ریموت درب باز کن نوربالا

با داشتن ریموت نوربالا SL20 از مشکلات ریموت پارکینگ فرار کرده اید و بدون حمل هیچ ریموتی می توانید 4 درب مختلف را که کد گذاری روی آن صورت می گیرد باز کنید.

از قابلیت های ریموت نور بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون نیاز به باطری

دارا بودن آنتن داخلی

امکان نصب بر روی تمامی مدل های ماشین اعم از ایرانی و خارجی

ریموت نوربالا بدون تغییر دادن در سیم کشی داخلی ماشین، نصب می شود

امکان کد گذاری یک ریموت بر روی 4 درب مختلف

ریموت نور بالا رو از کجا بخریم؟

توصیه ما به شما این است قبل از خرید محصول و اطمینان در مورد خریدتان ، محصول مورد نظر را کاملا بررسی کنید . مورد مقایسه با یکی دو محصول مشابه قرار دهید و نقاط ضعف و قوت محصولات را در کنار هم بررسی کنید.

همیشه وقتی تصمیم خرید محصولی برای ما جدی می شود، این سوال برایمان پیش می آید. محصول خوب را با پشتیبانی خوب از کجا تهیه کنیم؟

باز هم برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم : اینصب بهترین خدمات پس از فروش را بعد از فروش محصولاتش ، به شما ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی اینصب درب باز کن نوربالا استیلاک مدل SL20 را با قیمتی مناسب و کیفیتی باور نکردنی در اختیارتان قرار می دهد. این مجموعه متشکل از تیم متخصص می باشد که کیفیت این درب باز کن نور بالا را تایید کرده است . برای مشاوره بیشتر و خدمات بهتر می توانید با مجموعه اینصب در تماس باشید .

ردیاب شخصی چه کاربردهایی دارد؟

۸ بازديد
آیا شما نیز به دنبال خرید و نصب بهترین ردیاب از نوع ردیاب شخصی هستید؟ آیا می‌دانید با نصب یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین انواع ردیاب‌های شخصی، از چه مزایایی می‌توانید بهره‌مند شوید؟
ردیاب ها یکی از کوچک‌ترین و شگفت‌انگیزترین دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده برای امنیت بیشتر می‌باشد. امروزه شما می‌توانید تنوع زیادی از این محصول را در ویترین بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده کنید. شما می‌توانید شاهد استفاده از GPS در اشیاء، حیوانات، انسان و خودرو بوده و با توجه به نیاز خود یکی از بهترین و بی‌نظیرترین آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. یکی از پرفروش‌ترین انواع این ردیاب‌ها ، ردیاب شخصی می باشد. این وسیله بسیار سبک وزن و کوچک می‌باشد به طوری که شما می‌توانید به راحتی آن را حمل کنید.
ردیاب شخصی

 ردیاب شخصی qbit

همان‌طور که اشاره شد، امروزه شما می‌توانید تنوع بسیار بالایی از انواع ردیاب‌های شخصی را در بازار مشاهده کنید. بی‌شک یکی از بهترین برند های ردیاب شخصی ، ردیاب qbit می باشد. این ردیاب علاوه بر موقعیت یابی به صورت آنلاین و لحظه ای دارای قابلیت های فراوان دیگر نیز می باشد. توجه داشته باشید که ردیاب شخصی Qbit به سیستم بسیار قدرتمند ال بی اس مجهز است. شما می توانید به کمک این سیستم، از سیم کارت مورد نظر خود، ردیابی لازم را انجام دهید.
این مدل از ردیاب‌های شخصی توانسته‌اند با برخورداری از دو تکنولوژی روز دنیا یعنی ال‌بی‌اس و جی پی اس، بهترین و بی‌نظیرترین اطلاعات را در خصوص موقعیت افراد ارائه می‌دهد. همچنین این مدل از ردیاب‌ها در زمان به پایان رسیدن شارژ خود، پیامک لازم را برای کاربران خود ارسال می‌کند. در صورتی که از محدوده ی جغرافیایی مورد نظر و تعریف شده شما خارج شود، اخطار لازم را از سوی این ردیاب دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید این ردیاب را به راحتی در لباس، کیف یا سایر وسایل شخصی قرار دهید.

انواع ردیاب های شخصی

ردیاب شخصی امروزه در انواع بسیار متفاوتی برای اشخاص و موارد بسیار گوناگونی تولید می‌شود. به‌نحوی که می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین این محصول را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. از مهمترین و پرفروش ترین انواع ردیاب شخصی می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

ردیاب شخصی سالمندان

این مدل از ردیاب‌ها مناسب برای افرادی می‌باشد که سال‌خورده بوده و در بسیاری از موارد نیز از بیماری آلزایمر در رنج هستند. شما نیز اگر در خانواده یا نزدیکی خود چنین افرادی را دارید می‌توانید با خرید این مدل از ردیاب، امنیت سالخورده‌ی خود را تامین کند. از این طریق در صورت بروز هرگونه مشکلی، اقدامات لازم را سریعا انجام دهید.

ردیاب شخصی کودکان

از دیگر افرادی که نیازمند برای استفاده از ردیاب هستند، می توان به ردیاب‌های شخصی کودکان اشاره کرد. معمولا در برخی از مهد کودک‌ها از این وسیله استفاده می شود. با استفاده از آن ایمنی بسیار بالایی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

خرید ردیاب کوچک

آیا شما نیز دوست دارید تا در اولین فرصت به دست آمده اقدام به استفاده از ردیاب کوچک داشته باشید. می‌توانید این فرصت بسیار ایده‌آل و بی‌نظیر را از دست نداده و همین حالا، اقدام به خرید ردیاب شخصی داشته‌باشید. باید بدانید که برای خرید بهترین ردیاب شخصی و خودرو، می‌توانید فروشگاه اینترنتی ما را در اولویت های خود قرار دهید. شما می توانید با کلیک کردن بر روی محصول مورد نظر، آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و از این طریق فرایند مربوط به تهیه این محصول را طی کرده و به مرحله پرداخت برسید. می‌توانید برای اطمینان از خرید خود، با مشاوران فروش ما نیز ارتباط لازم را داشته باشید. تا از این طریق این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

قیمت ردیاب بدون نصب

یکی از مهمترین و اصلی ترین نگرانی های بسیاری از افراد، قیمت و هزینه های لازم برای خرید ردیاب شخصی می باشد که شما می توانید قیمت این محصول را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید و از این طریق بودجه لازم را برای خرید مورد نظرتان تامین کنید. لازم است بدانید که هزینه‌های درج‌شده برای این مدل از ردیاب‌ها، در سایت ما بسیار مناسب می‌باشد. شما می توانید قیمت وب سایت ما را با قیمت سایر فروشگاه های دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از ردیاب شخصی ارزان موجود در ویترین ما پی ببرید.
البته در نظر بگیرید که قابلیت‌ها و توانایی‌های این محصول قابل تامل می‌باشد. که شما می‌توانید به راحتی هزینه‌های لازم را برای خرید آن پرداخت کنید. ردیاب های شخصی دارای قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی می باشند از این رو با یکدیگر متفاوت هستند. همین موضوع سبب اختلاف قیمت آن ها می شود. به طور مثال برخی از ردیاب های شخصی مانند ردیاب شخصی Qbit دارای اپلیکیشن می باشند. این قابلیت عمل ردیابی را بسیار راحت می کند.
توصیه می‌شود جهت پرداخت هزینه‌های مربوط به داشتن این مدل از ردیاب حتما از رمز دوم پویای خود استفاده کنید. همچنین آدرس محل تحویل را نیز با نهایت دقت وارد کنید تا همکاران ما بتوانند در مدت زمان کمتری ردیاب مورد نظر شما را ارسال کنند. شما می‌توانید قبل از خرید این محصول، نظرات و پیشنهادات ارائه شده توسط سایر خریداران را مورد مطالعه قرار دهید. از این طریق، تجربه خرید بسیار خوب را برای خود به ارمغان آورید.
شما همچنین می توانید جهت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا شما را در جهت خرید مناسب ترین ردیاب، چه ردیاب شخصی و چه ردیاب خودرو راهنمایی کنند.

ردیاب خودرو چیست؟

۱۲ بازديد

ردیاب خودرو چیست؟ ردیاب‌ها چگونه کار می‌کنند؟
ردیاب خودرو

ردیاب خودرو چیست؟ ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو در حقیقت یک دستگاه با سایز کوچک است که مکانی که ماشین شخصی شما در آن پارک شده را به شما نشان می‌دهد. بیشتر از این موضوع، استفاده از جی پی اس خودرو بخاطر امنیت خودرو و پیدا کردن مسیرهای تردد آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ردیاب ها استفاده‌های گوناگونی می‌شود. که بجز استفاده برای خودرو و انسان از آن‌ها برای محافظت از حیوانات و اشیای با ارزش نیز استفاده می‌شود. همچنین علاوه بر استفاده از آن‌ها بر روی زمین و یا استفاده‌های هوایی، از آن‌ها در زیر آب‌ها و بر روی آب نیز استفاده می‌شود. عملکرد جی پی اس های خودرو مبتنی بر جی پی اس (Global Positioning System) می‌باشد.

تاریخچه استفاده از ردیاب ها

تاریخچه جس پی اس به چندین سال پیش برمی‌گردد. جی پی اس ها نخستین بار توسط ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا در عملیات های نظامی هوایی و زمینی برای مکان یابی دسته نظامی و یا هدف یابی مسیر هواپیماها مورد استفاده قرار می‌گرفت. پس از گذشت چندین سال در بازارها و در دسترس عموم مردم قرار گرفت. روزانه امکانات و قابلیت‌های بسیاری به آن اضافه می‌شود.

انواع ردیاب های خودرو

ردیاب‌های خودرو، از نظر تامین برق بطور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود:

دسته اول: بدون نیاز به شارژ کردن که به آن‌ها ردیاب های سیمی نیز گفته می‌شود، دائما کار می‌کنند. زیرا مستقیما به برق خودرو متصل می‌شوند و از آن تغذیه می‌کنند.

دسته دوم: باید توسط شارژر مخصوص، قبل از استفاده شارژ شود که به آن‌ها ردیاب های بی سیم می‌گویند. معمولا بسته به اندازه و قیمت آن در مدل های مختلفی در بازار به مردم ارائه می‌شود. ( ۴۸ ساعت شارژ، ده روز شارژ، یک‌ماه یا یک سال شارژ و …)

 ردیاب ها با عملکرد آفلاین و آنلاین:

در ردیاب‌های آفلاین کلیه اطلاعات به صورت نقطه‌ای و موقعیت لحظه ای خودرو و از طریق SMS بین سیستم ردیاب های ماشین نصب شده در اتومبیل شما و موبایل شما در تبادل می‌باشد. به این صورت که با ارسال یک پیامک به دستگاه ردیاب نصب شده در ماشین موقعیت مکانی خودرو از طریق ارسال موقعیت جغرافیایی و خواندن آن در نقشه به شما اعلام می‌شود.

در ردیاب‌های آنلاین علاوه بر امکان استفاده از پیامک، مصرف کننده از بسته اینترنت نیز جهت تبادل اطلاعات بهره‌مند خواهد بود. عملا امکانات بیشتری را نیز در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

بعد از پاسخ به سوال ردیاب خودرو چیست می‌رسیم به چگونگی کارکرد ردیاب. در واقعیت ردیاب ها توسط ماهواره‌هایی که به دور زمین درحال گردش هستند. در نتیجه توسط ایستگاه های زمینی در حال کنترل هستند. در نتیجه اطلاعات را دریافت کرده و کار می‌کنند. دو تکنولوژی اصلی که در ردیاب ها وجود دارد جی پی اس و سیمکارت‌ها می‌باشد. ردیاب خودرو بوسیله جی پی اس طول و عرض جغرافیایی وسیله نقلیه را به‌دست می‌آورد. بوسیله سیمکارت این پیام ها را برای مالک خودروارسال می‌کند. در نتیجه بدین وسیله می‌تواند کار ردیابی را انجام داد.

نحوه تعامل با ردیاب ماشین

پس از اینکه ردیاب خودرو را نصب کردیم باید اپلیکیشن آن را نیز دانلود و بر روی موبایل خود نصب کنیم. همچنین می‌توانید از طریق رایانه عمل نمایید. توجه داشته باشید قبل از خرید باید مطمئن شوید شرکت های ارائه دهنده ردیاب، نرم افزار اندروید و IOS مخصوص گوشی شما را ارائه می‌کنند. حال بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود می‌توانید خودروی خود را دست بگیرید و کنترل کنید. نکته ی جالب این موضوع است که شما می‌توانید برای وسیله‌ی نقلیه خود یک محدوده مکانی مشخص کنید. اگر ماشین شما به سرقت رفت و از آن محدوده تعیین شده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می‌شود.

در واقع این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کنند که بعد از به سرقت رفتن خودرو سریع‌تر آن را بازیابی کنید. تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار بدهید. ولی به این نکته نیز توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن ماشین هر چه سریع‌تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید. به دلیل اینکه شانس اینکه ماشین شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود.

ویژگی های یک ردیاب خودرو

جی پی اس وسیله نقلیه می‌تواند موقعیت خودروتان را با دقتی کمتر از ۲ متر روی گوشی هوشمند شما به نمایش بگذارد. همچنین می‌توانید اطلاعات مسیر طی شده با خودرو و مکان‌های توقف خودرو را در حافظه خودت ذخیره کند و در هر زمان به شما ارائه دهد. برخی ردیاب‌ها می‌توانند اطلاعات انواع سنسورهای دما، سنسور سوخت و… را نیز به مالک نشان دهند. دارای قابلیت دریافت انواع گزارش های مدیریتی مثل: مسافت طی شده، سرعت و دیگر قابلیت های این چنینی می‌باشند. همچنین محل نصب این نوع ردیاب ها به مدل و نوع ماشین بسیار بستگی دارد. برای اینکه مکان نصب آن توسط سارقان خودرو شناسایی نشود، معمولا در محل های متفاوتی از ماشین آن ها را نصب می‌کنند.

ویژگی های یک جی پی اس خودرو

در کلیت می‌شود گفت محل نصب ردیاب در ماشین بسته به نحوه تامین برق مورد نیاز دستگاه است. ردیاب‌هایی که انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری بک‌آپ تامین می‌کنند، هیچ محدودیتی جهت تعیین محل نصب آن‌ها وجود ندارد. اما ردیاب هایی که برق مورد نیازشان از طریق اتصال به سیم کشی خودرو تامین می شود، معمولا در قسمت پشت ضبط خودرو و یا زیر داشبورد خودرو نصب می‌شود. برای نصب آن‌ها نیاز به تغییر در سیم کشی ماشین وجود دارد. در ردیاب‌های نوع اول امکان اتمام باتری در هر لحظه وجود دارد و ردیاب‌های نوع دوم نیز نیاز به متخصص جهت نصب دارد.

استیلاک بهترین و ارزان ترین ضبط صوت ماشین شما

۹ بازديد
ضبط ماشین از جمله محبوب ترین لوازم جانبی های خودرو به شمار می رود. امروزه صاحبین خودرو علاقه مند به گوش کردن موسیقی در حین رانندگی می باشند و به همین علت خرید یک ضبط ماشین باکیفیت برای افراد زیادی دارای اهمیت است. از جمله ضبط های خودروی باکیفیت می توان به ضبط ماشین استیلاک اشاره کرد که امروزه مدل های مختلف آن در بازار عرضه می شود. برند استیلاک در زمینه های مختلف لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد و تا به حال در این زمینه موفق عمل کرده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی و مقایسه انواع ضبط های ماشین استیلاک بپردازیم.
ضبط خودرو
مقایسه ضبط های ماشین استیلاک

ضبط های خودرو برند استیلاک از لحاظ ویژگی به 3 دسته تقسیم بندی می شوند. این سه دسته از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند اما ویژگی های متفاوتی دارند. این ضبط ها با توجه به ویژگی ها و امکانات بیشتر، قیمت های مختلفی دارند. به طور کلی استیلاک 10 مدل ضبط ماشین در بازار عرضه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

ضبط ماشین استیلاک پنل جدا

برند استیلاک دو مدل ضبط ماشین به بازار عرضه کرده است که قابلیت جدا شدن پنل دارند. از این رو قیمت این مدل ضبط نسبت به سایر ضبط های استیلاک بالاتر است. اما به طور کلی این ضبط ها دارای قیمت مناسبی هستند. این ضبط ها از نوع بلوتوثی هستند و دارای پورت AUX، USB و MICRO SD می باشند. حداکثر توان خروجی این ضبط ها 60 وات است و کیفیت صدای مطلوبی دارند. مهم ترین نکته در مورد ضبط های استیلاک، قابلیت ارتباط صوتی است. این ضبط ها میکروفون دارند و با متصل شدن بلوتوث گوشی به ضبط، امکان برقراری تماس فراهم می شود. ضبط های استیلاک مدل 7258 و 7257 از این نوع می باشند.
ضبط ماشین استیلاک 2 USB
نوع دیگر ضبط های استیلاک پنل چسبیده می باشند و دارای 2 پورت USB هستند. درواقع از طریق یک پورت آن امکان اتصال فلش و از طریق پورت دیگر امکان تغذیه وجود دارد. شما می توانید تلفن همراه خود را با این پورت شارژ کنید. این ضبط نیز همان مدل قبلی از نوع بلوتوثی است و دارای پورت AUX و MICRO SD می باشد. هم چنین دارای قابلیت ارتباط صوتی است و میکروفون دارد. حداکثر توان خروجی این ضبط نیز 60 وات است. تنها تفاوت این ضبط با سایر ضبط های استیلاک در نوع پنل و تعداد پورت USB می باشد. ضبط های استیلاک مدل 3255U و 3257U از این دسته می باشند.
ضبط ماشین استیلاک پنل ثابت
ارزان ترین ضبط استیلاک از این نوع می باشد که دارای پنل ثابت می باشد. این دسته از ضبط ها بلوتوثی هستند و یک پورت AUX، یک پورت USB و یک پورت MICRO SD دارند. تنها تفاوت این ضبط با دسته اول در پنل ثابت آن ها می باشد و تفاوت آن با دسته دوم در تعداد پورت UDB است. این نوع ضبط ها نیز دارای قابلیت ارتباط صوتی هستند و امکان برقراری تماس از از طریق میکروفن ضبط وجود دارد. کیفیت صدای خوبی دارند و توان خروجی آن ها 60 وات است. 6 مدل ضبط استیلاک مدل 5260، 5258، 5250، 8255، 8248 و 8252 از این دسته می باشند.
تا اینجا با هر سه دسته ضبط های استیلاک آشنا شدیم. لازم است بگوییم که کیفیت تمامی آن ها یکسان است و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت می باشند. به طور مثال تمامی این ضبط ها دارای ال سی دی هفت رنگ هستند. در ادامه به چند مورد از ویژگی هایی اشاره می کنیم که تمامی ضبط های استیلاک را شامل می شود.
قابلیت ارتباط صوتی : به دلیل وجود میکروفون امکان برقراری ارتباط صوتی از طریق بلوتوث وجود دارد.
هیت سینک بزرگ: سبب طول عمر بیشتر ضبط می شود.
4 خروجی RCA: امکان اتصال به آمپیلی فایر را فراهم می کند
آی سی بزرگ مدل 7388: با این وجود ضبط صدای با کیفیت تر و بهتری را ارائه می دهد.
سخن پایانی
لازم است بگوییم که برند های شناخته شده تر نیز در زمینه ضبط ماشین وجود دارند اما دارای قیمت های بالایی هستند. برند استیلاک از جمله قدیمی ترین برند های لوازم جانبی خودرو می باشد که بیشتر در زمینه دزدگیر و ردیاب خودرو فعالیت داشته است. این برند در زمینه های دزدگیر و ردیاب نسبتا شناخته شده می باشد. یکی از دلایل شهرت این برند در زمینه های دزدگیر و ردیاب، ارائه محصولات با کیفیت و ارائه گارانتی معتبر است. پس اگر قصد خرید ضبط دارید، بدون شک برند استیلاک را پچیشنهاد می کنیم، چرا که حتی بعد از خرید به شما خدمات پس از فروش ارائه می دهد.